E. Hendriks

Mooi product, kleur en materiaal zoals ik wilde. Bij vragen over levering vriendelijk en goed te woord gestaan, goed bereikbaar.

Goede kwaliteit, voldoende snel geleverd

Heel mooie kwaliteit

Goede informatie

Tamara

Snelle en correcte levering.

snelle levering

cpma kriele

Prima levering

een aanrader

Karin van duurling

Een hele goede ervaring ,nog nooit iets besteld via internet , maar een goede service en afhandeling

Van Fam, jullie adres gekregen,wat een goede tip was

Ik zou het niet weten ,heb dit wel aan anderen door verteld dus mond op mond reclame

Super! Wat een snelle service en veel variatie. Eigenlijk te veel keus voor zo bijna geld.

Nee.

Geen!

Cynthia

Kort voor de uiterste besteltijd order geplaatst en direct response gekregen over de geplaatste bestelling. Levering de volgende dag, zoals aangegeven. Met track en trace was de bestelling goed te... Kort voor de uiterste besteltijd order geplaatst en direct response gekregen over de geplaatste bestelling. Levering de volgende dag, zoals aangegeven. Met track en trace was de bestelling goed te volgen. De artikelen waren precies volgens de beschrijving op de site en voldeden dus helemaal aan mijn verwachting. Kortom: ik ben uiterst tevreden over het gebruik van de site, het aanbod en assortiment en over de levering. Facturen zijn duidelijk en communicatie prima! Ik beveel Textielwereld zeker aan , ook om de scherpe prijsstelling.

De sterkst punten vind ik de informatie over het verloop van de order en tot wanneer het mogelijk is een order voor levering op de volgende dag te plaatsen.

Mogelijkheid om aan te geven dat bestelling niet bij buren moet worden achter gelaten en mogelijkheid om metcreditcard te betalen zouden een verbetering zijn

Prima ervaring alles is goed verlopen

Goede kwaliteit van de materialen

Dianne

Perfect! Snelle levering en erg leuk dat er nog een mooie tas bij zat!

Snelle levering, keurig verpakt en erg leuk dat er een extraatje bij zat