Geke v.d. Pluym

Jullie houden de klant netjes, snel op de hoogte en de levering is SUPERsnel. FANTASTISCH!!!

Het snelle reageren op de order

geen enkel verbetering nodig, dit konkludeer ik n.a.v. andere internet aankopen.

Prima levering

Jenny

Goed, snel geleverd, top!

sophie de groot.

Snel en betrouwbaar

is al gewoon goed.

KNRM

Snelle verwerking en levering

snelle verwerking en direct naar borduurbedrijf verstuurd

ga zo door

Rachel

Overzichtelijke site met veel keuze en snelle levering

Breed assortiment
Goed telefonisch contact gehad over de producten
Snelle en goede levering
Goede producten

Bij het filteren op zoek naar een split topper laken kreeg ik niet de maat 200/210 naar boven.

Na telefonisch contact te hebben gehad, waren er wel lakens beschikbaar die tot deze maat beschikbaar zijn.
Deze kwamen met het zoek filter niet naar voren. Misschien een verbeter puntje want klanten zullen denken dat deze niet in jullie assortiment zit en gaan dan op een andere site zoeken.

MAE

Heel fijn dat ik dit bedrijf heb ontdekt eindelijk tegen een normale prijs de topper hoeslakens kunnen kopen prima kwaliteit , en supersnelle service ben zeer tevreden !

De prijs kwaliteit verhouding is prima heb nl ook andere ervaring met kopen via internet zaken

Nee

Zeer slechte service wanneer de produkten gebreken vertonen.