Snelle verzending. Heb product bleek een gat te hebben bij de stiknaat, na het spoelen in de wasmachine. De service was beroerd! Eerst heb ik gemailt, hierop kreeg ik na een week nogsteeds geen... Snelle verzending. Heb product bleek een gat te hebben bij de stiknaat, na het spoelen in de wasmachine. De service was beroerd! Eerst heb ik gemailt, hierop kreeg ik na een week nogsteeds geen antwoord. Daarna heb ik gebeld met een zeer onvriendelijke vrouw. Ik heb gevraagd om korting op mijn product (een vrij duur dekbedovertrek) of dat ik het mocht ruilen en mijn geld terug zou krijgen. Mevrouw was echt ontzettend onbeleefd, praatte steeds door mij heen op een denigrerende manier, alles behalve klantvriendelijk! Zij stelde voor om 5 euro korting te geven wat ik persoonlijk een belachelijk bedrag vind voor een nieuw, duur dekbed wat kapot is. Ik heb gevraagd of ik haar leidinggevende kon spreken, dat was niet mogelijk.
Ik heb haar gewezen op het feit dat ik een briefje bij mijn dekbed heb gekregen waarop staat dat zij investeren in goede service en kwaliteitsproducten en dat ik dit alles behalve goede kwaliteit en service vind. In elke winkel kan ik mijn geld terug krijgen wanneer het verkeerd geleverd is of zelfs wanneer het binnen korte termijn kapot gaat wanneer ik het in gebruik zou hebben. Dat is service!
Ik zal hier nooit meer wat bestellen!

Ik kreeg een dekbedovertrek met een gat erin. Er werd niet geantwoord op mijn email. Mijn telefoongesprek was erg teleurstellend en mijn probleem werd niet opgelost.

Hoeslaken met split gekocht voor een gode prijs en snelle service.

Goede kwaliteit
Prima prijs

Peeters

Alles heel duidelijk, goede kwaliteit en super snelle levering.

janneke de poel

Het artikel werd heel snel geleverd. Eigenlijk te snel want ik wilde nog annuleren maar dat ging al niet meer. WEn het terugzenden kost plm. 17,00 euro per post. Is er een andere manier van... Het artikel werd heel snel geleverd. Eigenlijk te snel want ik wilde nog annuleren maar dat ging al niet meer. WEn het terugzenden kost plm. 17,00 euro per post. Is er een andere manier van terugsturen, b.v. een Kialapunt?

Gratis omruilen of terugzenden. Dat doen meer bedrijven!

Gewoon heel goed!!!

Duidelijke en snelle afhandeling van de orders

Duidelijke website en snelle levering, ruim assortiment

Zeer tevreden.

Prima! Snelle en correcte levering.