M Wilmsen

Heel goed en snelle en fijne ervaring

Bestelling was zo geregeld.

1e aankoop dekbedovertrek en split molton gekocht.

Doordat er 2 series New York dekbedovertrekken in omloop waren (restant en nieuwe serie) is verkeerde opgestuurd.
Met excuses voor het ongemak, werd p.o. het juiste (prachtige) overtrek...
Met excuses voor het ongemak, werd p.o. het juiste (prachtige) overtrek geleverd.
Prima service, klant is koning.!

P.H. van Gemert

Overzichtelijke website, ruime collectie artikelen, en snelle levering.

Vanaf €50 zijn geen verzendkosten meer verschuldigd. Als je, zoals ik, voor €49,90 wilt bestellen, dan betaal je wel €3,95 (NL) verzendkosten. Oplossing: kleinigheid bijbestellen welke je dan... Vanaf €50 zijn geen verzendkosten meer verschuldigd. Als je, zoals ik, voor €49,90 wilt bestellen, dan betaal je wel €3,95 (NL) verzendkosten. Oplossing: kleinigheid bijbestellen welke je dan (bijna) voor niks hebt. Suggestie: voor bestellingen van minder dan €50 zou het totaalbedrag, inclusief verzendkosten, niet meer moeten bedragen dan €50.

Joop van Gemert

Ik lakens en moltons besteld. Alles is keurig op tijd conform de bestelling geleverd, zo hoort het!

Op voorraad is ook echt op voorraad en de volgende dag leveren is ook echt de volgende dag leveren: kortom zeer betrouwbaar!

Goed. Snelle levering.

Bij telefonisch contact werd ik vriendelijk en efficiënt te woord gestaan. Na bestelling werd deze de volgende dag afgeleverd. Ik ben tevreden!

Uitgebreide collectie met goede prijs, kwaliteit verhouding

Een bestelling gedaan

Anna van Kuijk

Ik kwam vandaag tot de ontdekking, dat ik i.p.v. de bestelde LITS-JUMEAUX 240x220cm+ 2 slopen (Ik heb het dekbedovertrek eerst gespoeld met koud water, volgens bijgevoegd advies) de afmeting 200cm x... Ik kwam vandaag tot de ontdekking, dat ik i.p.v. de bestelde LITS-JUMEAUX 240x220cm+ 2 slopen (Ik heb het dekbedovertrek eerst gespoeld met koud water, volgens bijgevoegd advies) de afmeting 200cm x 200cm met 2 slopen heb ontvangen.....Ik ben hier niet blij mee! Graag zou ik vernemen hoe U mij hierin tegemoet wil komen? Bij voorbaat hartelijk dank!

Bestelling verliep makkelijk, maar:
Bestelling verliep makkelijk, maar:

Ik heb de verkeerde maat ontvangen!
Gebruik vanaf vandaag, maar past niet!
Dit heb ik niet besteld!
Ik kwam vandaag tot de ontdekking, dat ik i.p.v. de bestelde LITS-JUMEAUX...
Ik heb de verkeerde maat ontvangen!
Gebruik vanaf vandaag, maar past niet!
Dit heb ik niet besteld!