A.Hamminga

Voor de eerst keer iets besteld ,snelle levering e.d. dat was allemaal prima, alleen de dekbed hoes naden waren slordig genaaid en niet goed afgewerkt .heb het zelf hersteld ,had ik dat niet gedaan... Voor de eerst keer iets besteld ,snelle levering e.d. dat was allemaal prima, alleen de dekbed hoes naden waren slordig genaaid en niet goed afgewerkt .heb het zelf hersteld ,had ik dat niet gedaan dan was na een paar keer wassen op verschillende plekken de naden gaan rafelen .jammer maar misschien ligt dat aan de prijsverhouding. Verder moet ik vermelden dat het wel hele fijne dekbed hoezen zijn .

Goede website, snelle levering.

Hans Frenay

Bestelling geplaatst op 15 april, levertijd zou op 23 april zijn. Geen bericht over vertraging gehad, dus email gestuurd met vraag om update te geven op 24 april. Dezelfde dag (dubbel) antwoord... Bestelling geplaatst op 15 april, levertijd zou op 23 april zijn. Geen bericht over vertraging gehad, dus email gestuurd met vraag om update te geven op 24 april. Dezelfde dag (dubbel) antwoord gehad (netjes!), met de boodschap dat wegens vakantie de uitlevering een week is vertraagd EN later op dezelfde dag de boodschap dat het de bestelling dezelfde avond nog het magazijn verlaat. (..) Het leek er even op dat de bestelling in eerste instantie niet in behandeling werd genomen en dat na mijn email de bestelling met spoed werd uitgeleverd.
Verpakking is adequaat. De kleuren weken nogal af van wat we op de site zagen (op de foto is het rood mooi rood, wat er geleverd is neigt naar bruin), maar is gelukkig meer naar onze smaak (vanwege rustigere aanblik).

Antwoord op mijn email nog dezelfde dag. Dat is erg goed, hou dit vooral zo!

Kleur tafelkleed op site wijkt nogal wat af van wat er geleverd is: de kleur rood is versterkt. Met photoshop of iets dergelijks kan de kleur makkelijk bijgesteld worden.

prima kwaliteit

nee

Hilde

10 april een bestelling gedaan die nog steeds niet is gearriveerd. Kan telefonisch geen contact krijgen en krijg geen antwoord op e-mail!!!

Crielaars

Zeer slecht bereikbaar!!!! Communicatie slecht.

Plezierig maar onvoldoende informatie over latere levering

plezierig en duidelijke informatie op de website en goede prijs

Het bestelde was niet op voorraad, hier had ik beter over geïnformeerd willen worden. Nu moest ik zelf bellen waar de bestelling toch bleef, waarbij ik wel heel goed te woord ben gestaan.

Snelle levering!!