Th. van Barlingen

Duidelijke website, makkelijkte bestellen, correcte en snelle levering.

Goede snelle levering!

Als je aanklikt welke maat je wil. Dan komen er prijzen en die kloppen niet als je dan echt bij het product kijkt. De prijs is altijd duurder.

Mijn ervaring is redelijk. Kleuren op site niet goed zichtbaar. Moest hierom retourneren op eigen kosten. Duur! Verder zelf briefje schrijven voor retourneren, kan volgens mij beter met een formulier!

Zou het retourneren verbeteren en klantvriendelijker maken. Zie boven...

Patricia

Goede prijs/kwaliteitverhouding en degelijk vlot bezorgd.

Nee

Nee

dirk van Rooijen

Voor het eerst wat besteld bij dit bedrijf via internet , prima behandeling en op het eerste gezicht goede geleverde spullen.

Jans

Nadat mijn bestellen niet naar verwachting de volgende werkdag binnenkwam, met het bedrijf gebeld, een artikel bleek niet op voorraad te zijn en in overleg is er toen een vervangend artikel... Nadat mijn bestellen niet naar verwachting de volgende werkdag binnenkwam, met het bedrijf gebeld, een artikel bleek niet op voorraad te zijn en in overleg is er toen een vervangend artikel geleverd, waardoor ik de bestelling de volgende dag binnen heb gekregen, jammer dat ik als klant hier zelf achteraan moet bellen, om hierachter te komen. Het lijkt me wel zo klantvriendelijk om de klant dit per email te laten weten.

Betere statusvoortgang van een bestelling. Oftewel de klant beter informeren.

Blommaert Bert

Alles wat ze schreven klopte ook. De bestelling is heel vlot geleverd en de goederen waren precies zoals ze eruit zagen. Niks op aan te merken dus.

- zeer goeie website
- correcte webwinkel
- snel geleverd

- het aanbod van bepaalde artikelen mag nog groter zijn wat mij betreft.

Elles

Uitstekende eerste kennismaking. Bedrijf met veel artikelen en meestal voorradig, anders levering binnen een aantal dagen. Pluspunt, ook overschrijving is mogelijk, dus geen gedoen met creditcard,... Uitstekende eerste kennismaking. Bedrijf met veel artikelen en meestal voorradig, anders levering binnen een aantal dagen. Pluspunt, ook overschrijving is mogelijk, dus geen gedoen met creditcard, paypal of weet ik wat meer.

Haal reeds uitverkochte artikelen weg van de website. Ik ben er een aantal keren tegen aangelopen, dat een procuct niet meer leverbaar was, o.a maat en kleur. Dit voorkomt teleurstelling.

Jammer van verkeerde kleurweergave en te duur om produkt te retourneren.

supersnelle levering

Badlaken zag op de site donkerblauw uit, bleek in werkelijkheid fel blauw te zijn.
Dus: betere weergave van kleur geven op jullie site!
Niet geretourneerd omdat we hiervoor verzendkosten...
Dus: betere weergave van kleur geven op jullie site!
Niet geretourneerd omdat we hiervoor verzendkosten moesten maken en dat vonden we té duur in verhouding tot kosten van het bestelde produkt.