Doorgaans goede info, goede kwaliteit producten en snelle levering.

zie ervaring met dit bedrijf.

nee

Bovenkamp

Een goed bedrijf met een groot assortiment en kwaliteits goederen

Een goede website en een prettige en duidelijke manier van bestellen

elly

Zeer snelle levering!

Ronald

Bedtextiel besteld voor matras met split, heldere informatie ook over lengte split. En snelle levering.

Informatie helder en snelle levering.

ernie

Xx

xxx

het door mij bestelde dekbedovertrek was tijdens de bestelprocedrure WEL op voorraad. Zou binnen 1 dag binnen zijn. Zelf na 3 dagen contact opgenomen en kreeg een email waarin stond dat het niet op... het door mij bestelde dekbedovertrek was tijdens de bestelprocedrure WEL op voorraad. Zou binnen 1 dag binnen zijn. Zelf na 3 dagen contact opgenomen en kreeg een email waarin stond dat het niet op voorraad was. Op dat moment weer de website raadgepleegd en deze gaf gewoon aan dat het WEL op voorraad was. Dit is gewoon misleiding. Als ik dit nl vooraf had geweten, had ik wellicht ergens anders besteld. Dit heb ik in een email medegedeeld aan textielwereld.nl, maar kreeg daar geen enkele reactie op. Het dekbedovertrek is overigens erg mooi, dus geen spijt dat ik dat gekocht hebt.

Steffie

Zeer tevreden. Snelle levering.

Groenwold

Alles was prima in orde

Goed en veel arsortiment

Ik ben heel tevreden. Alles is naar wens verlopen. Een vraag werd via e-mail snel en duidelijk beantwoord en het product was helemaal goed.

Goede en snelle communicatie.

De banner waarin de mogelijke levertijd vermeld staat ("U heeft 30 uur en 20 minuten ... voordat wij uw bestelling gaan verzenden") is suggestief, leidt (in mijn geval) tot verkeerde aannames en... De banner waarin de mogelijke levertijd vermeld staat ("U heeft 30 uur en 20 minuten ... voordat wij uw bestelling gaan verzenden") is suggestief, leidt (in mijn geval) tot verkeerde aannames en past eigenlijk niet bij de mooie en professionele website.

Diana

Bijzonder tevreden over de snelle en correcte afhandeling van de orders. Tevens goede communicatie.

Griekspoor

Textielwereld.nl