Verstappen

Heel goed, ruime keuze, super snelle levering!!!

heel goed, ruime keuze, super snelle levering!!!

Steenkamp

Zorg dat per mail goed bereikbaar bent

Mail verkeer is gemakkelijk en je kunt terug kijken wat je afgesproken hen

Mail verkeer is gemakkelijk en je kunt terug kijken wat je afgesproken hen

Elena

Ik kreeg wat ik wilde hebben. Makkelijk te vinden met een zoekfunctie. Pakketje op tijd binnen. Nu genieten van Kerst!

Prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Koen

Top! Snelle levering. Goede kwaliteit!

Top! Snelle levering. Goede kwaliteit!

de Kort

We hebben een smyrna-tafelkleed op zondag besteld en woensdag hadden we het al in huis. Echt toppie!

snelle levering en goed product

Bij het smyrnakleed stond een prijs van € 39,95
er had moeten staan vanaf € 39,95......

Niet voor herhaling vatbaar

graag email beantwoorden en binnen een normaal tijdsspanne (max24u)

Veenstra

Prima bedrijf, snelle levering ondanks drukke Sintperiode. En hoeslakens in mooie kleuren in afwijkende maten.

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening. Het pak was heel snel bij ons !!!
Ik ben heel tevreden over de dienstverlening. Het pak was heel snel bij ons !!!
de verpakking was correct. De producten zelf vind ik minder van kwaliteit. De 2 dekbedovertrekken in microfiber waren niet goed gestikt. Op 1 plaats was er loslating van de naad over een 15 cm wat ik heb moeten repareren en bij het andere dekbed was aan de instophoes de afboording slecht gestikt , gaat rafelen. Het dekbedovertrek in flanel was erg pluizig , ook na het wassen !!!! Er waren ook enkel donkere stippen zichtbaar op de witte achtergrond. Ik ben tevreden over de winkel maar niet over de kwaliteit van de producten.

snelle levering

kwaliteit van de artikelen is NIET GOED

Nelly de bruin

Ik had een badponcho besteld en de volgende dag al in huis.Ik vond dit erg fijn omdat het voor de Sint was dus precies op tijd mijn complimenten

bertien steenbergen