Theo Tilborghs

Heel goed veel variatie en duidelijke website.
En zeer snelle goede service.

wij konden snel onze producten vinden.
En de service was heel snel binnen. 48 uur hadden we het product binnen.
Top.

I.de lang/Kil

De website van Textielwereld is duidelijk en overzichtelijk.Nadat wij onze bestelling hadden
geplaatst kregen wij direct een bevestiging hiervan waarin alle gegevens correct waren vermeld alsmede
een afleverdatum .De bestelling is snel en goed afgeleverd.Onze complimenten daarvoor.

Website is overzichtelijk
Informatie over het product is duidelijk
De bevestiging over het bestelde product is volledig en correct alsmede de informatie over de aflevering.

Wat goed is ,is goed.

Hv3

Zeer positief.

Helder, overzichtelijk en je kunt bestellen zonder je te registreren, heel fijn!

Textielwereld

Dat ze hebben wat ik zocht

Het zou gemakkelijk zijn als de keuze voor bijpassende slopen bij de lakens gemaakt zou kunnen worden.

Waar blijft mijn beoordeling vandaar alles goed en kwaliteit de slechte beoordelingen worden niet geplaatst!!!!!

Website en levering goed!

Slechte reactie ook plaatsen misleiding van de klanten!

Tevredenheid

Uitstekend

Uitstekend

Helaas geen goede ervaringen met de kwaliteit!!
Helaas geen goede ervaringen met de kwaliteit!!
Eerste split topper hoeslaken zat gaatje/beginnende ladder in. Na inlevering hiervan een nieuwe retour gekregen deze was helaas verkeerd gestikt de split zat vast aan het hoeslaken gestikt waardoor je een bobbel in het hoeslaken hebt zitten. 2x klacht met foto’s ingediend en gemeld dat ik dit niet had verwacht aangezien het bedrag en volgens hun site de kwaliteit. En ik er klaar mee ben vervolgens ook niets meer vernomen van hun kant.

Bestellen gaat gemakkelijk en snelle levering!!!

Zeer slechte kwaliteit en niet echt klantvriendelijk!!! Ook al ben ik er klaar mee geen reactie terug gehad dat het hun spijt dat de kwaliteit slecht is.

Femke Donker

Goed, echter het duurde best lang voordat mijn bestelling werd verstuurd. Een status update had ik prettig gevonden.

Prettige, werkbare website

Info verloop order

J ter Maat

Heel goed.

Het gaat heel goed, levering perfect, snelheid perfect.
Ik heb geen klachten.

Ga zo door.