H.Leenderts

Vanaf het moment van vinden op internet alleen maar lof, zowel zoeken als uitleg en keuze

Zeer duidelijk met uitleg en keuze maken

Caroline Roosen

Slecht, wel betaald, niets geleverd!

Slecht, wel betaald, niets geleverd!

ria

Leuke dekbedhoezen voor een leuke prijs vooral kinderen die wisselen nog al eens

leuke dekbedhoezen voor een leuke prijs vooral kinderen die wisselen nog al eens

Barok dekbed

Voor weinig geld een leuk dekbed weten te scoren! Het bestellen ging gemakkelijk, de levering zou snel volgen.
Bij het volgen van mijn pakketje zag ik ineens staan dat de levering een dag...
Bij het volgen van mijn pakketje zag ik ineens staan dat de levering een dag later dan aangegeven zou plaatsvinden. Geen idee of dat nu kwam door het postbedrijf of textielwereld. Het was geen heel groot drama hoor. Al met al een goed product voor weinig geld. In de toekomst zal ik zeker nog vaker bestellen!

Bij het volgen van mijn pakketje zag ik ineens staan dat de levering een dag...

hempelman

Zeer correct. nette levering en op tijd

zeer correct. nette levering en op tijd

bijl

goed

Prima verwerking van de bestelling. Verpakking is goed.

Logische indeling van de website

Iets meer gemak voor zoeken. Bijv. hoekhoogte 30 cm, staat niet steeds vermeld, dus heen en weer klikken om zeker te zijn dat het klopt. LxBr is wel steeds vermeld.

Nieuwe klant

Prima ervaring met dit bedrijf.

Zeer snelle levering, uitgebreid assortiment, goede productinformatie en aantrekkelijke prijzen.

Kessels

SUPER!!!!!

SUPER!!!!!

Hupat

Onduidelijke informatie bij mijn bestelling waardoor het item onbruikbaar is geworden. Bovendien wordt er niet gereageerd op mijn mailtje hierover dat ik de 19-09 verstuurde.

U zou duidelijker informatie kunnen geven over de afmetingen van uw textiel en vooral dat deze, na het door u geadviseerde wassen ervan, zodanig krimpen dat zij niet meer bruikbaar zijn voor het... U zou duidelijker informatie kunnen geven over de afmetingen van uw textiel en vooral dat deze, na het door u geadviseerde wassen ervan, zodanig krimpen dat zij niet meer bruikbaar zijn voor het doel wat zij dienen.
Het lijkt mij logischer dat, voordat u deze feed back enquête aan uw klanten stuurt, u eest reageert op een email met klacht. U maakt dan meer kans op een goede beoordeling in deze enquête.