Monique den Hartog

Perfecte eerste ervaring

Perfecte eerste ervaring

Schijns G

Via internet site ontdekt voor een beddengoed met grote maten.

Ongelooflijk snelle levering in België, kwaliteitsvol product afgeleverd, prima verpakking

C.de Ron

Heel goed. Heel attent om te bellen dat het artikel er anders uitzag, dan dat het was aangegeven op de site.

Wat ik al eerder gezegd heb, ze hebben contact opgenomen, dat het er anders uitzag als wat ik besteld had.
Dit heb ik heel erg gewaardeerd

n.v.t.

Dhr. V.H. Gorter

Tot heden niets dan goed.

Tot heden helaas niets om te vermelden.

Alleen jammer als je geen mobile phone hebt je dan eerts het uitstaande bedrag moet over maken via je eigen bank. Doch ondanks dat is de levering snel gegaan.

Martijn

zonder onenigheid me artikel binnen gekregen en zo hoort het

ok

Mw. E. VerSteeg

Verrassend

Accuraat en klantvriendelijk en snelle levering!

Vooral doorgaan met deze punten!

Walter Blakeman

Snell zending. goed kwaliteit.

Snell zending. goed kwaliteit.

Helemaal goed! De bestelde artikelen waren de volgende dag in huis, de kwaliteit is zoals beschreven en de informatie voorziening mbt de bestelling en verzending volledig en goed!

B. Tel

Ik ben in Oosterhout op de markt geweest en daar werd ik door 2 hele fijne mensen geadviseerd. het product waar mijn interresse naar uitging was niet op locatie en men verwees mij naar de website.... Ik ben in Oosterhout op de markt geweest en daar werd ik door 2 hele fijne mensen geadviseerd. het product waar mijn interresse naar uitging was niet op locatie en men verwees mij naar de website. Ik ben een tevreden klant(al is het voor het eerst), en zal in de toekomst zeer zeker gebruik maken van textielwereld.

Klantvriendelijke uitleg.

Geen.