Laurent Mensch

paul

Goed product ,snelle levering

goed product ,snelle levering

Bnm

De kleuren van de bestelling wijken , van wat er op de website staat.We hebben een bestelling perongelijk verkeerd gedaan.dan is het niet zeker of je je geld terug krijgt ! Je doet dan weer een... De kleuren van de bestelling wijken , van wat er op de website staat.We hebben een bestelling perongelijk verkeerd gedaan.dan is het niet zeker of je je geld terug krijgt ! Je doet dan weer een juiste bestelling maar betaald dan wel een dubbele verzend kosten jammer !

Ja een grote sortering en mooie producten en snelle levering .

Leveren in juiste kleuren en de verzendkosten omlaag

hvanveen

snelle leveringhetr

het is niet erg makkelijk om de juiste specificatie(kleur, maat en merk) te vinden, maar ik ben ook pas 80!

Zeer goed

Snelle levering en goede kwaliteiet

nee

Heel erg goed

snelle levering mooie kwaliteit voor een uitstekende prijs

Ik zou persoonlijk de verzendkosten wat omhoog doen , als je iets terug wil retouneren dat je daar niet extra voor moet betalen

A. Scherpenisse

Goede service en klantvriendelijkheid

Had via website verkeerde artikelen besteld. Na tel. contact goede informatie ontvangen en is de order gewijzigd met het juiste artikelen. Tevens nog geattendeerd dat de maten van van elkaar... Had via website verkeerde artikelen besteld. Na tel. contact goede informatie ontvangen en is de order gewijzigd met het juiste artikelen. Tevens nog geattendeerd dat de maten van van elkaar afweken. Daarna afspraken gemaakt over de levering ivm jaarwisseling en de terugstorting van het teveel betaalde.

Ga zo door. Je blijft dan betrouwbaar en de klant komt graag terug.

Tanja Tukker

Goed georganiseerd, vlotte verzending. Ziet er allemaal keurig uit. Groot assortiment. Volgende keer weer een dekbed kopen bij Textielwereld.nl

Alles ziet er keurig verzorgd uit. Perfect. Ik ben zeer tevreden.

Ga zo door.

mevr v Stiphout