Posthumus

Snel en accuraat.

Prima site

vermeulen

Uitstekend

pas klant , over handels wijze niets dan lof, bv, snelle levering , bellen of het mailadres goed is ivm mailen van retour etiket, personeel vriendelijk en weet waar ze over praten

nog niet

G. Van Dijk

Zeer snelle levering, duidelijke site

zeer snelle levering, duidelijke site

Judi

Zeer prettig, snelle levering, uitstekende services

In 1 woord geweldig, snelle levering, uitstekende service

M.

goed

marjan

Bestelling werd keurig op tid geleverd, alleen terugsturen binne 8 dagen bleek onmogelijk

Ik wilde mijn bestelling ruilen. Heb dat middels een mail aangegeven precies zoals op de site vermeld stond. Kreeg nooit reaktie, nu is de termijn verstreken en moet ik zelf mijn bestelling via... Ik wilde mijn bestelling ruilen. Heb dat middels een mail aangegeven precies zoals op de site vermeld stond. Kreeg nooit reaktie, nu is de termijn verstreken en moet ik zelf mijn bestelling via marktplaats zien te verkopen. Waardeloos! Het is een WETTELIJKE verplichting dat ik binnen 8 dagen mijn bestelling terug mag sturen!

M.J.M. Garretsen

Duidelijke website en snelle service

duidelijke website en snelle service

G.H.M. Biemans-Hoeben

Snel en goed; nodigt uit voor een volgende keer

Hierboven al aangegeven: duidelijke site, snel en goede/nuttige informatie

Niets toe te voegen

Dahrs

Eerst had ik bij een ander bedrijf een handdoek gekocht, 5 euro duurder dan bij textielwereld, maar dit zag ik pas later. Dag later kreeg Ik een bericht van het andere bedrijf dat de handdoek niet... Eerst had ik bij een ander bedrijf een handdoek gekocht, 5 euro duurder dan bij textielwereld, maar dit zag ik pas later. Dag later kreeg Ik een bericht van het andere bedrijf dat de handdoek niet meer lever baar was bij de leverancier.( geen eigen voorraad). Daarna textielwereld gebeld en netjes geholpen. De handdoek was nog op voorraad. Een dag later had ik de handdoek in huis en 5 euro goedkoper uit.

Om 15:30 uur heb ik een handdoek besteld en de andere dag is deze al geleverd.

Van Sprundel

Zeer goed