Zeer positief!

Zeer positief!

Gewoon goed!!

Gewoon goed!!

Kleedje besteld van 80 x 30 cm en op de site staat dathet 3 dagen kan duren en dan in huis....echter ik heb gebeld en de bestelling duurde langer ...omdat het niet op voorraad was....zelfs ikea zegt... Kleedje besteld van 80 x 30 cm en op de site staat dathet 3 dagen kan duren en dan in huis....echter ik heb gebeld en de bestelling duurde langer ...omdat het niet op voorraad was....zelfs ikea zegt op haar site of produkten op voorraad zijn dus zouden jullie dat ook kunnen proberen!! Het was een kado wat dus nu te laat aankwam! Dan had ik als ik het had geweten nog ergens anders voor kunnen gaan kijken,!

Info per telefoon was prima....maar toen was de bestelling al 3 dagen daarvoor gedaan en zat ik te wachten!

Ja ...voorraad vertellen zodat de levertijd goed verteld wordt!

Snelle goed levering

Snelle goede levering. Mooie kwaliteit

TinaV

Snelle levering van uitstekende producten

Levering naar België duurde slechts 3 dagen,
hoeslakens voor dikke matras passen perfect!

Betaling met paypal is nu niet mogelijk, gebruik ik vaak en is wel handig

Zeer positief

Ze hebben het dekbedovertrek die ik met spoed nodig had sneller kunnen leveren dan voorheen werd verteld. Erg fijn voor mij, want nu had ik ondanks het feit dat het set niet in magazijn voorradig... Ze hebben het dekbedovertrek die ik met spoed nodig had sneller kunnen leveren dan voorheen werd verteld. Erg fijn voor mij, want nu had ik ondanks het feit dat het set niet in magazijn voorradig was, toch op tijd mijn dekbedovertrekset.

Het betalen is mij niet gelukt via de website, maar via een door textielwereld gestuurde betalingslink, nadat ik hen hier telefonisch over op de hoogte had gesteld.

J.Dielissen

Alles wat betreft de bestelling top beter kan niet en de kwaliteit uitstekend ga zo door.

Duidelijke site.

snelle levering

kwaliteit van molton was stuk minder dik dan elders gekochte molton.Was ook wel duidelijk prijsverschil,maar had wel vermeld moeten worden

Verrast over de snelle levering, betaling ging wat moeilijker

snelle levering