Evi knebel

Na bestelling, snelle levering van een product dat goed is voor de prijs. En die was laag.

Ja,de snelheid van levering.

Neen, goede, duidelijke site, goede ondersteuning en snelle levering. De site zou er mooier uit mogen zien.

Zie mijn beoordeling

Zie boven

Graag meer kleuren bij splittopper onderlakens

Alberta van den Houdt

Prima, heel tevreden

Prima, heel tevreden

A. Bulle

Goede informatie en snel uitgevoerd. Ben zeer tevreden

goed informatie en veel keuze en snelle levering

nee, ga zo door!

Smeets J

Zonder meer goed

Zonder meer goed

Eerste keer bestelling bij dit bedrijf;prima snelle afhandeling;goede producten volgende keer kijk ik weer eertst bij uw bedrijfr

eerste keer bestelling bij dit bedrijf;prima snelle afhandeling;goede producten volgende keer kijk ik weer eertst bij uw bedrijfr

Vriendelijk,behulpzaam,goeie kwaliteit tafellakens

mail gestuurd,later gebeld en diegene herkende gelijk mijn achternaam en dat ik een mail ad gestuurd,vriendelijk en behulpzaam

ga zo door

Cornelissen

Buitengewoon

Het artikel dat ik heb besteld was precies volgens verwachting, zowel de kwaliteit en de mooie kleuren.

H.W. Schakel

Keurige afhandeling

Keurige afhandeling

Katrien

We zijn héél tevreden en zullen zeker reclame maken voor jullie.

Heel snelle en persoonlijke service is een pluspunt! Wel jammer dat wanneer je 2 stuks van hetzelfde wenst te bestellen dat hij dit optelt in een totaal en je dit niet kan opsplitsen. We gaven dit... Heel snelle en persoonlijke service is een pluspunt! Wel jammer dat wanneer je 2 stuks van hetzelfde wenst te bestellen dat hij dit optelt in een totaal en je dit niet kan opsplitsen. We gaven dit dan via mail door en het werd onmiddellijk opgelost. Maar misschien is het wel handig moest dit ook in het bestelformulier voorzien zijn. Dan hoeft de klantendienst hier zich eigenlijk niet meer mee bezig te houden.

Doe zo voort! We zijn heel blij met de manier waarop jullie contact opnamen....heel snel, heel vriendelijk, ... top! Bestelling kwam ook super snel toe :-)