Super!

super!

Bestellin bescherm hoes matras

site met goede informatie; makkelijk bestel proces; verkoop order te volgen; aflevering super snel; geleverd wat ik besteld heb en goed verpakt.

Heining

Ik heb het dekbed ontvangen, na wassen met azijn, volgens bijgelverd wasadvies, zijn de kussenslopen nu al bijna vaal.Ik vindt dit natuurlijk erg jammer en zal ook geen gebruik meer maken van deze... Ik heb het dekbed ontvangen, na wassen met azijn, volgens bijgelverd wasadvies, zijn de kussenslopen nu al bijna vaal.Ik vindt dit natuurlijk erg jammer en zal ook geen gebruik meer maken van deze firma. Of ze moeten nog met een oplossing komen.Het dekbed is trouwens wel goed van kleur gebleken?

E.Mans

Goede informatie en snelle levering

goede informatie en snelle levering

Erg goed

Erg goed

Gorissen

goed

Frank Hornberg

Snelle levering en prima verpakte goederen!

Snelle levering en prima verpakte goederen!

R. Volkers

Redelijk

snelheid leverng

bestelgemak verbeteren

Matthijn

Goede prijs en supersnelle verzending. Ben meer dan tevreden!

Scherpe prijs, Snelle verzending, Duidelijke informatie (ook over verzending).

Mijn dekbedhoes is erg warm. Dit verschil had ik niet helemaal verwacht. Toch wel lekker voor de komende tijd!

goed