Alles prima.

SUper snelle levering .

Nee.

wendy megens

Snelle levering, mooie spullen!

snelle levering, mooie spullen!

Kirsten nooijens

Snelle en goede service!

Meteen bellen als er iets niet is en met een oplossing komen. Mooie kwaliteit spullen!

F IJzermans

Makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Makkelijk en snel besteld. En het werd snel geleverd. Kreeg ook netjes mail hoe de status was.

Ik vond de splittopper helaas groot uitvallen zodat hij niet strak er om heen kan. Dekbedovertrek is naar wens.

Bijzonder goed

Snelheid

obbes

goed

goed

J.G. de Goeij

Uitstekende service, snelle levering en vriendelijke klantenservice

Een overzichtelijke site en een snelle afhandeling. De artikelen die ik gekregen heb voldoen ruim aan de verwachting.

Ik had 2 splitter hoeslakens besteld, waarvan bleek dat bij één hoeslaken elastiek rondom zat (ook in het splitter gedeelte). Als dit ook op de website bij de artikelen had gestaan dan had ik de... Ik had 2 splitter hoeslakens besteld, waarvan bleek dat bij één hoeslaken elastiek rondom zat (ook in het splitter gedeelte). Als dit ook op de website bij de artikelen had gestaan dan had ik de andere ook met elastiek gekocht.

Anneleen

Online ontdekt en 1x producten besteld.

- Bijzonder snelle levering.
- Producten zorgvuldig verpakt.
- Telefonisch bereikbaar.
- Zeer goede informatieverstrekking over het gebruik/de reiniging van de producten.
-...
- Bijzonder snelle levering.
- Producten zorgvuldig verpakt.
- Telefonisch bereikbaar.
- Goede verhouding prijs/kwaliteit.

- De betaling via Klarna is verwarrend. Om in te kunnen loggen op Klarna (voor betaling via ideal) is een ’referentienummer’ vereist. Echter is niet duidelijk waar dit nummer te vinden is.
-...
- Ik zelf zou het prettig vinden om online ook per acceptgiro te kunnen betalen, met een duidelijk 16-cijferig betalingskenmerk.

Reactie Textielwereld.nl:

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg belangrijk dat het betaalproces duidelijk en transparant is. Wij waarderen het erg dat u de tijd / moeite neemt om ons hiermee te... Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg belangrijk dat het betaalproces duidelijk en transparant is. Wij waarderen het erg dat u de tijd / moeite neemt om ons hiermee te helpen. Wij gaan in overleg hoe wij dit mogelijk kunnen verbeteren / aanpassen.

A van Merode

Goed, kwam op de site en heb meteen besteld door de goede merken die er worden verkocht

goed, kwam op de site en heb meteen besteld door de goede merken die er worden verkocht

Veel tevreden

veel tevreden