Riky Rothengatter

Ik heb een merk dekbedovertrek gekocht. De prijs was aanzienlijk lager dan op andere websites. De kwaliteit van de overtrek is uitstekend.

De omschrijving klopt wat op de website staat.

Niets te melden. Alleen het bezorgmoment van DHL klopte niet. Was uren eerder dan vermeld maar dat ligt niet aan Textielwereld.

wolters

snelle levering en goed verpakt

Kim

Prima website, mooi product

Duidelijke website, veel
Aanbod. Het ontvangen product is van goede kwaliteit.

Geen op of aanmerkingen

Vero

Bestellen ging prima, levering de volgende zoals beloofd. De dekbedovertrekken waren niet wat we zochten qua kleur en materiaal (daar kan Textielwereld niets aan doen!) en het retour-proces verliep... Bestellen ging prima, levering de volgende zoals beloofd. De dekbedovertrekken waren niet wat we zochten qua kleur en materiaal (daar kan Textielwereld niets aan doen!) en het retour-proces verliep soepel (kosten voor ons maar dat is niet onredelijk). Aankoopbedrag+verzendkosten stonden heel snel weer op mijn rekening.
Niets op aan te merken!

Duidelijke site, alles verloopt soepel.

Bob

Top!

Goede service

In de productbeschrijving staat dat de hoes 240 lang is en geschikt is voor een extra lang dekbed. Dit is dan ook de reden dat ik hem heb gekocht. Nu ik het bed heb opgemaakt blijkt de hoes even... In de productbeschrijving staat dat de hoes 240 lang is en geschikt is voor een extra lang dekbed. Dit is dan ook de reden dat ik hem heb gekocht. Nu ik het bed heb opgemaakt blijkt de hoes even lang te zijn als het dekbed. Helemaal geen extra instopstrook. Hier baal ik dan ook flink van. Heb de hoes volgens instructie voor het gebruik gewassen ervan uitgaande dat de hoes volgens de beschrijving zou passen. Zwaar teleurgesteld.

Geen. Heb een recensie geschreven over het product met deze klacht. Heb geen reactie hierop gekregen

Informatie aanpassen en reageren op klachten via recensie

Marga Schepers

Gon

Snel, netjes, prima dus!

Duidelijke omschrijving

.....

Sieta Kramp

Heel goed, mijn mail werd super snel beantwoord. Wat betreft mijn bestelling ben ik heel tevreden. Top. !!!

duidelijke info

zou ik niet weten