Ik wacht elke week met smart op de postbode dat hij de tina brengt zo leuk is de tina

Karin

10/10

Super leuk! Mijn dochter is altijd erg enthousiast over Tina!

Jet Harsevoort

10/10

Mijn dochter genoot vroeger intens van Tina. Lekker lezen, naar Tina dag met alleen vriendinnen, zelfs werd er op rommelmarkten nog naar Tina's gezocht. Vorig jaar heb ik mijn kleindochter een... Mijn dochter genoot vroeger intens van Tina. Lekker lezen, naar Tina dag met alleen vriendinnen, zelfs werd er op rommelmarkten nog naar Tina's gezocht. Vorig jaar heb ik mijn kleindochter een abonnement als verjaardagskado gedaan. Zij kijkt elke week uit naar de nieuwe Tina. Mijn dochter kijkt en vraagt haar dochter dan naar de Tina. Mijn dochter herinnert zich dan haar tijd met de Tina. Mijn kleindochter heeft op haar kamer ook al posters hangen uit de Tina. Prachtig blad. Bedankt Tina.

S.Derksen

10/10

Mijn dochter Lola is super blij met haar Tina! Elke vrijdag maakt ze daar echt tijd voor om lekker te gaan lezen. Leuke strips en verhaaltjes. Ook zijn we naar het Tina festival geweest! Helemaal... Mijn dochter Lola is super blij met haar Tina! Elke vrijdag maakt ze daar echt tijd voor om lekker te gaan lezen. Leuke strips en verhaaltjes. Ook zijn we naar het Tina festival geweest! Helemaal geweldig! Lola had zelfs een meet& groet gewonnen. Super leuke dag gehad. Tina is een echte aanrader voor leuke jonge meiden.

Sabrina

10/10

Altijd goede en leuke edities

Amanda de Jong

10/10

Mijn dochter Yara (9) is iedere week weer blij verrast als de Tina weer op de mat valt.

Dominique

10/10

Super leuk om te lezen

Esmée Santing

10/10

Tina is zoooooo leuk ik lees het altijd in de avond als ik ga slapen ik vond Berchem grappig dat Tina haar haar had geblondeerd, mijn favoriete strip figuur is de sisters marine en Wendy maar... Tina is zoooooo leuk ik lees het altijd in de avond als ik ga slapen ik vond Berchem grappig dat Tina haar haar had geblondeerd, mijn favoriete strip figuur is de sisters marine en Wendy maar sherlock vind ik ook leuk, uiteindelijke beoordeling vind ik Tina een 10 omdat het zooo leuk is🥰

Nora

10/10

Ik vind de Tina een heel leuk tijdschrift omdat er hele grappige en leuke strips in staan en soms puzzels die je kan doen als je je verveeld ik lees de Tina gelijk als hij binnen komt dus ik ben er... Ik vind de Tina een heel leuk tijdschrift omdat er hele grappige en leuke strips in staan en soms puzzels die je kan doen als je je verveeld ik lees de Tina gelijk als hij binnen komt dus ik ben er heel blij mee