Tina.nl

Keke schipper

Heerlijk als ie er weer is een rustpunt

Melissa Sheikmoesti

Tina is het ALLERLEUKSTE meidenblad!! Mijn dochter is nu al 2 jaar abonnee :) Iedere week verheugt zij zich weer op een nieuwe editie.

Carol van der Heijden-Smith

Heb tina zelf gehad als kind mijn dochters hebben abonnement gehad en nu heb mijn kleindochter ook een abonnement gegeven waar ze heel blij mee is van weekend is ze tina weekend geweest

Michelle

Leuke tijdschrift alleeb heb 1 keer gehad dat ik hem niet op tijd had de tijdschrift

Noëlla

Leukste tijdschrift voor jonge meiden!!

Carola

Leuke actuele verhalen en berichten. Geen enkele Tina is hetzelfde. Sluit aan bij de actualiteiten, zonder dat het bij de kinderen zo overkomt. Afwisseling van berichten, reclames en foto's. Leuke... Leuke actuele verhalen en berichten. Geen enkele Tina is hetzelfde. Sluit aan bij de actualiteiten, zonder dat het bij de kinderen zo overkomt. Afwisseling van berichten, reclames en foto's. Leuke en betaalbare reclames van activiteiten en kleding. Winacties zijn ook leuk en te overzien qua wat je ervoor moet doen. Mijn dochter kijkt wekelijks uit naar de komst van de nieuwe Tina, zeker wanneer ze de aankondiging leest van wat er de week daarop in de Tina volgt. Ook fijn dat het e.e.a. beschikbaar is via de website, dit zorgt voor een goede afwisseling.

Eva

Leuk meidentijdschrift

Rana

Het is een heel leuk tijdschrift om te lezen en om er samen over te hebben! Ik zou het zeker aanraden want het is toch iets anders dan alleen maar achter je telefoon zitten.

Iris de Jong

Tina is een veelzijdig en inspirerend tijdschrift dat zich richt op jonge meisjes en hun ontwikkeling. Het blad biedt een combinatie van entertainment, educatie en creativiteit, wat het een... Tina is een veelzijdig en inspirerend tijdschrift dat zich richt op jonge meisjes en hun ontwikkeling. Het blad biedt een combinatie van entertainment, educatie en creativiteit, wat het een geweldige bron maakt voor tieners.
Tina bevat een breed scala aan onderwerpen, waaronder mode, gezondheid, school, vriendschap en hobby's. De artikelen zijn goed geschreven en sluiten aan bij de interesses van de doelgroep. De mix van informatieve teksten, quizzen, verhalen en leuke feitjes maakt het blad zowel leerzaam als vermakelijk.
Een van de sterkste punten van Tina is de aandacht die gegeven wordt aan creativiteit. Er zijn vaak knutselprojecten, DIY-tips en uitdagingen waarmee lezeressen hun artistieke vaardigheden kunnen ontwikkelen. Dit stimuleert niet alleen de creativiteit, maar ook het zelfvertrouwen.
Tina weet ook goed in te spelen op de interactie met haar lezers. De schrijfwedstrijd, fotowedstrijden en de mogelijkheid om vragen te stellen aan deskundigen zorgen ervoor dat lezeressen zich betrokken voelen. Het is een uitstekende manier om een gemeenschap van gelijkgestemde meisjes te creëren.
Het tijdschrift heeft een kleurrijk en aantrekkelijk ontwerp dat het lezen vergemakkelijkt. De veelzijdigheid van de illustraties en de felle kleuren trekken de aandacht en maken de inhoud nog aantrekkelijker.
Over het algemeen is Tina een fantastisch tijdschrift voor jonge meisjes. Het biedt een perfecte balans tussen plezier en leerervaringen, en stimuleert creativiteit en zelfexpressie. Voor tieners die op zoek zijn naar een inspirerende, vermakelijke en educatieve leeservaring is Tina zeker een aanrader!