Tina.nl

Grytsje van den Bergs

Vroeger zelf gelezen en nu is mijn dochter helemaal fan. Het sluit mooi aan bij haar interesses.

Lieke Gulikers

Elke week een feestje. Wachten tot de nieuwe Tina er is en die dan minstens drie keer lezen. Vervolgens in een map bij elkaar doen en ze dan nog eens lezen.
Mijn dochter kent, mede door Tina,...
Mijn dochter kent, mede door Tina, veel bn'ers van dit moment en heeft daardoor veel te kletsen met vriendinnen over deze personen.
De strips vallen ook goed in de smaak.

Petra

Ze kijkt elke week er naar uit

Miriam

Super leuk blad. Iedere week wachten we weer bij de brievenbus in afwachting van heerlijk leesplezier!

Belle-coiffure

Super leuk tijdschrift onze dochter stond elke week weer te wachten voor de nieuwe tina. En super leuk haar eigen foto heeft er in gestaan

Nanda Glissenaar

Enthousiast kind

FennaKroesen

Leuk, ik wacht elke week tot de post komt, leuke strips, leuke kleding, leuke interviews

Linda Koetsveld

Mijn dochter leest de Tina nu ruim een jaar. Iedere week vindt ze het weer een feestje als hij in de brievenbus ligt. Ik vind de onderwerpen en artikelen ook passend bij haar leeftijd.

Priscilla

Tina is een fantastisch tijdschrift voor jonge meiden met leuke strips, mode adviezen en onderwerpen die meiden interesseren.