Tina.nl

Linda en Puck Altena

Top magazine voor kids

Chantal Habets

Mijn dochters verheugen zich wekelijks enorm op de bezorging van Tina. Het blad sluit perfect aan bij hun belevingswereld en vinden het heerlijk om de verschillende rubrieken te lezen.

Barbra van Boxtel

Elke week een verrassing in de brievenbus

Pien

Pien 10 jaar ..Tina hele leuke verhalen , mooie posters en leuke winstacties.. als ik mij verveel lees ik de Tina en kom ik op ideeen wat ik bijvoorbeeld kan gaan knutselen . Voor het slapengaan... Pien 10 jaar ..Tina hele leuke verhalen , mooie posters en leuke winstacties.. als ik mij verveel lees ik de Tina en kom ik op ideeen wat ik bijvoorbeeld kan gaan knutselen . Voor het slapengaan lees ik de Tina en kan
Ik beter in slaap komen ..

Mariska Beljaars

Ik las hem vroeger zelf en nu mijn dochter van 10. Ze leest er elke avond in, super leuk!

Hilde Lips

Ontzettend leuk tijdschrift voor mijn dochter.

Juliëtte

Super super leuke dag !
Volgend jaar gaan we weer :)
Leuke afwisseling bv knutselkraam ,make up kraam ,de sterrenhopen,het hoofdpodium.

Sophie Branbergen

Mijn beide dochters hebben een abonnement op Tina gehad. Ze keken er er elke week naar uit en lazen het altijd met veel plezier. Ze waren elke keer benieuwd wie er op de voorpagina stond. Mijn... Mijn beide dochters hebben een abonnement op Tina gehad. Ze keken er er elke week naar uit en lazen het altijd met veel plezier. Ze waren elke keer benieuwd wie er op de voorpagina stond. Mijn oudste dochter heeft ook een keer in de Tina gestaan. Ze stonden samen al Tina-lezend op de foto in het zwembad. Mijn jongste dochter houdt niet van lezen, maar de Tina las ze altijd graag.

Janine Jol

Elke week een feestje!

Sharon schokker

Een erg leuk meiden blad en ook leerzame dingen in mijn dochter leest hem graag en ik zelf als moeder toen ook al