Tina.nl

Marije

Lekker lezen in een blad dat aansluit bij de wereld van jonge meiden

Liz Bolt

Altijd netjes op tijd en de inhoud is voor mijn dochter altijd leuk! Samen lezen we de Tina en doen we mee aan de prijsvragen. Ook hangt haar kamer vol met posters uit de Tina. Mijn dochter heeft... Altijd netjes op tijd en de inhoud is voor mijn dochter altijd leuk! Samen lezen we de Tina en doen we mee aan de prijsvragen. Ook hangt haar kamer vol met posters uit de Tina. Mijn dochter heeft hem net weer verlengd op het Tina festival dus weer een jaar lang genieten 😍

Teresa Lopez Marquez

Leuke tijdtschrift vooral voor puber meisjes

Michelle

Leuk tijdschrift voor jonge meiden. Onze dochter wacht er elke week op.

SaSoRo

Altijd een feestje als hij binnen komt! Leuke verhalen, top spelletjes, alles wordt gelezen en gedaan.

Knoeff

Heel leuk blad!

Carlijn Bastiaans

Elke week een feestje op de deurmat, en voor mijn dochters een gevecht om wie het eerste de leuke strips, weetjes en sterrennieuws mag lezen.

Zoë van Rens

De Tina is een superleuk tijdschrift met superleuke quizzen en strips. Ik vind vooral Suus en Sas het leukst, omdat ik zelf ook een tweeling ben. Alle strips zijn eigenlijk superleuk. Eigenlijk is... De Tina is een superleuk tijdschrift met superleuke quizzen en strips. Ik vind vooral Suus en Sas het leukst, omdat ik zelf ook een tweeling ben. Alle strips zijn eigenlijk superleuk. Eigenlijk is de Tina gewoon SUPERLEUK. Dus echt een aan rader. NEEM NU EEN ABBONEMENT!!

Nienke Scholte Lubberink

Mijn dochter wacht iedere vrijdag met smart op de bezorging van haar Tina. Ze vindt het een heel leuk blad en heeft het vaak in no time uit. Ze geniet van de strips, de interviews, de quizjes en de... Mijn dochter wacht iedere vrijdag met smart op de bezorging van haar Tina. Ze vindt het een heel leuk blad en heeft het vaak in no time uit. Ze geniet van de strips, de interviews, de quizjes en de posters.

Karin Frenzen

Mijn dochter kijkt elke week uit naar de vrijdag, dan valt namelijk de Tina weer op de mat. Ze leest hem in een ruk uit en herleest hem daarna nog een keer of 6!