Tina.nl

Josine Groen

Mijn dochter is gek op de Tina. Ze houdt van de spelletjes en de strips.

Sabrina Bruinsma

Iedere woensdag ben ik mijn dochter een hele poos kwijt omdat ze zich dan helemaal verliest in alle verhalen, puzzels en quizzen van de Tina. Komend weekend gaan we ons ook nog laten verrassen op... Iedere woensdag ben ik mijn dochter een hele poos kwijt omdat ze zich dan helemaal verliest in alle verhalen, puzzels en quizzen van de Tina. Komend weekend gaan we ons ook nog laten verrassen op het Tina-festival! Ja, de Tina is het perfecte blad voor meiden die houden van popmuziek, lekker lezen, beauty en puzzels!

Ramona van der tuin

Onze dochters lezen Tona heel graag. Onze oudste las het altijd en de jongste stiekem mee. En nu is het abonnement voor de jongste en leest de oudste nog gezellig mee. Het is een vrolijk kleurrijk... Onze dochters lezen Tona heel graag. Onze oudste las het altijd en de jongste stiekem mee. En nu is het abonnement voor de jongste en leest de oudste nog gezellig mee. Het is een vrolijk kleurrijk blad met echte meiden verhalen erin en quizzen. Wij kijken graag wat wij dan bij horen. En om lezen te bevorderen is dit laag drempelig.

Els

Vrijdag als de postbode hem brengt wil ik hem gelijk lezen

Elsbeth Gidding

Heel leuk

Fleur

Super leuk, helemaal top en actueel

Wendy

Me dochter kijkt elke week uit naar de Tina!! Zo een leuk en gezellig meidentijdschrift.

R Rajabi

Mijn dochter echt blij met Tina en ik denkt goede tijdschriften voor kinderen.

Fiene

Het is heel leuk want je leest allemaal leuke dingen ik vind de Suus en sas het leukst

Liv en Tatjana van Nuil

Het blad is nog net zo leuk als vroeger, dus ik lees het nu stiekem ook weer, als Liv het uit heeft. Ook alle winacties en het Tina Festival zijn geweldig. Wij zijn er dit weekend weer bij!