Tina.nl

Mila van Loon

Allerleukste elke vrijdag!

Lisa Krijgsman

Een erg leuk tijdschrift. Kan zich er iedere dag mee vermaken

Puck

Leuk kleurrijk tijdschrift

Milou sierp

Super gezellig tijdschrift om samen doorheen te bladeren. Leuke originele opdrachten om te doen.
Ook online op ieder moment makkelijk terug te lezen. Gezellige kleuren en goede woordkeuze. De taal is prima te begrijpen.

Eveline Schreuder

Ik las vroeger zelf altijd al de Tina, met heel veel plezier! Wat ontzettend leuk dat mijn dochter ook iedere week de Tina kan lezen. Ook gaat ze komend weekend voor de 2de keer naar het Tina... Ik las vroeger zelf altijd al de Tina, met heel veel plezier! Wat ontzettend leuk dat mijn dochter ook iedere week de Tina kan lezen. Ook gaat ze komend weekend voor de 2de keer naar het Tina festival! Vanuit Groningen best ver, maar zeker de moeite waard. Al weken is ze bezig met de voorbereidingen en ze kan niet wachten. Tina ga zo door!

Anita te Loo

Sanne vindt de Tina geweldig! En kijkt elke week uit naar de nieuwste Tina.

Lotte Dik

Superleuk! Het was een verjaardagscadeau van mijn vader en moeder en elke vrijdag ben ik blij wanneer de Tina er is als ik thuiskom.
Ik heb ook al een keer in de Tina gestaan en dat vond ik...
Ik heb ook al een keer in de Tina gestaan en dat vond ik superleuk! De strips vind ik leuk en de posters ook. Ik wil de Tina nooit meer kwijt!

Ria van aert

Mijn kleindochter een jaarabonnement gegeven op Tina toen ze 8 werd, ze is nu 10 en nog steeds abonnee.

Maud Pluimers

Super leuk meidenblad!