Tina.nl

Linda heuvelman

Er is veel aandacht voor Nederlandse internet bn-ers

Hannah Lubout

Ik lees altijd ‘s avonds de Tina, dan lig ik lekker in bed en vind ik het heel fijn om alle leuke verhalen te lezen. De leukste vind ik prinses Simone, die lees ik als eerst. Over twee weken ga ik... Ik lees altijd ‘s avonds de Tina, dan lig ik lekker in bed en vind ik het heel fijn om alle leuke verhalen te lezen. De leukste vind ik prinses Simone, die lees ik als eerst. Over twee weken ga ik naar het Tina festival, daar kijk ik al maanden naar uit!

Jeanette

Erg leuk tijdschrift, mijn dochter keek er elke week, erg naar uit.

LINDSAY STURM

Fantastisch! Mijn dochter geniet enorm van Tina en staat wekelijks de postbode al op te wachten.

Janine en Saar Flier

M’n dochter leest de Tina met veel plezier!

Lisa Peeters

Elke week is het weer leuk om de Tina te lezen en ik kijk er ook naar uit!

Loes Meerman

We zijn zo blij met Tina. Mijn dochter lezen de bladen helemaal van voor tot achter en soms wel meerdere keren.

Elize

Leuk, afwisselend, spannende verhalen en grappige strips. Elke donderdag kijk ik uit naar de post!

Aloé Biesbroek

Dochter is erg blij met haar abonnement en kijkt uit naar de donderdagen want dan wordt de Tina bezorgd. Extra leuk is dat ik vroeger het zelfde had, toen ik een abonnement had!

Tamara

Het is iedere week weer leuk als de tina in de brievenbus zit. Mijn dochter begint gelijk te lezen en verteld mij over alle leuke dingen die erin staan. Daarna gaan we s avonds samen op de website... Het is iedere week weer leuk als de tina in de brievenbus zit. Mijn dochter begint gelijk te lezen en verteld mij over alle leuke dingen die erin staan. Daarna gaan we s avonds samen op de website kijken naar de winacties!