Tina.nl

Mieke

Elke week duikt mijn dochter lekker in een hoekje van de bank om haar nieuwe Tina te lezen. Ik geniet er van om dat te zien. Ze haalt ook veel fashion ideeën uit het blad waardoor ze precies weet... Elke week duikt mijn dochter lekker in een hoekje van de bank om haar nieuwe Tina te lezen. Ik geniet er van om dat te zien. Ze haalt ook veel fashion ideeën uit het blad waardoor ze precies weet welke kleding ze wil gaan shoppen.

V

Fijn blad voor jonge meiden

Elise

Mijn dochter is dyslectisch, maar kijkt er elke week weer uit om de Tina te lezen.

Naomi

Heel leuk om de strips te lezen.

Nienke Dekker

Super leuk

Anniek

Een super leuk blad, niet alleen dochter van 9 leest hem direct als hij op de deurmat valt, maar daarna leest moeders hem ook van voor naar achteren.

Jolanda

Prima als de Tina binnen komt,zit Hannah 9 jaar gelijk mee op de bank,en in de avond gaan we er samen voor zitten,om het blad door te nemen ...stiekem vindt ik het ook weer leuk, leuke... Prima als de Tina binnen komt,zit Hannah 9 jaar gelijk mee op de bank,en in de avond gaan we er samen voor zitten,om het blad door te nemen ...stiekem vindt ik het ook weer leuk, leuke momentjes..wij genieten er van

Vivian

Geluks momentje in de week

Tamara Mohammadi-Sieljes

Mijn dochter (Lila, 9 jaar) vindt de Tina geweldig. Ze zit wekelijks met smart te wachten tot ie in de brievenbus ligt. Op mijn vraag of ze ook nog dingen minder leuk vindt aan de Tina antwoordde ze... Mijn dochter (Lila, 9 jaar) vindt de Tina geweldig. Ze zit wekelijks met smart te wachten tot ie in de brievenbus ligt. Op mijn vraag of ze ook nog dingen minder leuk vindt aan de Tina antwoordde ze 'Nee!'.
Dus moeder blij (want er wordt gelezen) en dochter blij :)