Tina.nl

Jurga Garcinskiene

Bas Jagt

Mijn dochter is helemaal weg van de Tina:lezen is goed voor haar dan de hele dag naar schermen te kijken…
De bezorging is altijd op tijd,dus geen klachten!

Susanne de Berk van Giesen

Mijn dochter vind het heerlijk om te lezen. Kijkt elke week enorm uit naar de Tina. En wat een feest dat ze er afgelopen week in stond! Tranen van geluk. Heerlijk!
Tina.nl vindt ze ook leuk. Ze...
Tina.nl vindt ze ook leuk. Ze is 10 en kan heel makkelijk over de site surfen. Top! Ben heel blij met de Tina voor haar! Echt een momentje voor haarzelf. Ze bewaard ze allemaal en leest ze keer op keer opnieuw.

E. Pronk

Als moeder had ik vroeger de Tina in de leesmap zitten. Ik keek iedere week weer uit naar de nieuwe leesmap zodat ik verder kon met de stripverhalen en was benieuwd naar de nieuwe cover. Nu mijn... Als moeder had ik vroeger de Tina in de leesmap zitten. Ik keek iedere week weer uit naar de nieuwe leesmap zodat ik verder kon met de stripverhalen en was benieuwd naar de nieuwe cover. Nu mijn dochter van 9 de Tina leest, merk ik dat ze minder enthousiast is over de strips, maar vooral de Tina leest vanwege de stylingtips, de quizjes en evt knutseltips.

Moeder van Rosa

Elke donderdag kijkt Rosa uit naar de postbode. Ze kan niet wachten tot ze de Tina krijgt en leest hem dan meteen tot het uit is. Ze is er dus erg blij mee :)

Marit

Leuk blad,de spelletjes zijn leuk en ook de strips.
Lekker lezen en relaxen.

Kate

Elke week ben ik heel blij als ik uit school kom en de Tina op de mat ligt. Ik vind de strips heel leuk en de spulletjes die in het blad staan die je in de winkel kunt kopen. Ik krijg altijd gelijk... Elke week ben ik heel blij als ik uit school kom en de Tina op de mat ligt. Ik vind de strips heel leuk en de spulletjes die in het blad staan die je in de winkel kunt kopen. Ik krijg altijd gelijk zin om te shoppen.

Veenendaal

Altijd weer een feest om naar uit te kijken. Hoevaak de Tina ook op de mat valt het blijft altijd weer een vernieuwde inhoud hebben. Mijn dochter is er dol op!

Vanessa van den Berg

Leuke strips, verhalen, mode en quizzen