Tina.nl

Lianne Köhlen

Leuk blad

Manon Kiemeneij

Mijn dochter kijkt elke week uit naar de Tina. Het is een super leuk blad.

Geert rose en Lilly

Mijn kleinkinderen vinden de Tina een prachtig blad elke week als de Tina komt zie je ze stralen

Lizette Nieuwenhuis

Een ontzettend leuk tijdschrift voor tiener. Ook voor kinderen die wat jonger zijn als een tiener. Onze dochter van negen vindt het ook leuk om te lezen. Lisa kijkt elke donderdag weer uit naar haar... Een ontzettend leuk tijdschrift voor tiener. Ook voor kinderen die wat jonger zijn als een tiener. Onze dochter van negen vindt het ook leuk om te lezen. Lisa kijkt elke donderdag weer uit naar haar nieuwe Tina en ploft direct lekker op de bank om te gaan lezen! Om de kinderen aan het lezen te krijgen, gaat een stuk moeizamer in deze tijd. Fijn dat ze zo een fijn leesmoment hebben. Tot ziens op het Tina festival.

Viola Kibbel

Altijd weer een feestje als hij op de deurmat ligt!

Ellen van Beek

Mijn dochter vindt Tina helemaal geweldig. Als de Tina op mat valt, begint ze meteen met lezen van de strips. De interviews, quizzen en puzzels vallen ook in de smaak.

Helen Ten Holter

Mijn kleindochter vindt Tina, net als mijn dochter voor haar een heel leuk blad. Ze leest alles en vooral de mode items leest ze heel graag!

Plaisier

Leuk , dochter leest het graag

N.v.t.

Leuke onderwerpen van het moment. Kleding tips en veel strips. Grappige tests en leuke prijzen te winnen.

Philou van de Ree

Ik vind het super leuk.De strips zijn lekker lang en ze worden ook vernieuwd.