Tina.nl

Chantal

Mijn dochter kijkt iedere week uit naar jullie blad. Ze leest graag de strips, en verhalen. Ze mogen ook niet weg, we hebben inmiddels een mega stapel in de kast liggen

Marieke de bree

Mijn dochter kijkt elke vrijdag uit naar de tina. Als ze uit school komt pakt ze hem gelijk. Op vrijdag gaan we naar haar vader rijden die verder weg woont. Met de tina is de autorit zo voorbij!

Benthe en lieke maaskant

Ik kijk erg naar de tina uit elke week. Samen met mijn zus wil ik 'm gelijk lezen als hij er is. De schattige dierenposters hang ik op mijn kamer. Mijn zus gaat ook naar tinafestival 💖

Juliëtte

Superleuk! Ik kijk er naar uit dat Tina op de deurmat valt.

👍🏻

Mijn kleindochter is er super blij mee!

Joni Augustin

Leuk om te lezen ook de mode pagina’s. Het Tina festival was verleden jaar ook erg leuk. Een hele belevenis.
Het enige jammere is dat er ook vaker mensen in komen die ik niet ken. Bekende mensen van TV of sporters zouden ook leuk zijn om eens kennis mee te maken in Tina

Babs van Gisbergen

Ik was vroeger al fan van Tina en nu mijn dochter ook. Ze vindt met name strips zoals Suus en Sas erg leuk maar heeft ook steeds meer interesse voor beauty en mode.

Liselotte Slingerland

Ik vind het een leuk weekblad, de strips zijn heel grappig. Ook veel leuke quizzen en prijsvragen (ook al win ik nooit) en de posters en tips.

Lena den Boer

Een meidenblad met leuke strips en interviews. Er staan tips in over boeken, films en spelletjes.
Leuke kleding.
Net als vroeger toen mijn moeder hem las.

Jolanda Lazeroms

Mijn dochter vind de Tina een leuk blad om te lezen. (Mijn zoon ook trouwens 😉)
Elke week weer een feestje als hij in de bus valt.