Tina.nl

Daphne

Mijn dochter kijkt er elke week naar uit

Amy van der Horst

Leuk tijdschrift ik lees het heel graag.
M’n moeder leest het ook.
De leukste strip is de Suus en Sas.

Minoeska Looijestein

Leuk blad om te lezen

Lisa-May

Toen ik het kocht was ik er gelijk fan van ik kreeg het abonnement van mijn oma ik vind dat je met Tina een leuke tijd kan doorbrengen en weer meer leert maar vooral dat je je zelf moet zijn!!!

Joriena van Ommeren

Mijn dochter leest hem met veel plezier!

Rosa platje

Ik vindt het een leuk tijdschrift in de 2 jaar dat ik een abonnement heb gekregen van mijn opa wacht ik iedere week op mijn tina bij de brievenbus na school. Het is zeker een aanrader en het helpt... Ik vindt het een leuk tijdschrift in de 2 jaar dat ik een abonnement heb gekregen van mijn opa wacht ik iedere week op mijn tina bij de brievenbus na school. Het is zeker een aanrader en het helpt me altijd on weer vrolijk te worden.

Nadine van Pommeren

J Haast

Het is super leuk voor mijn dochter dat ze elke week een nieuwe Tina op de mat krijgt. Zo blijft het lezen van de Tina leuk, er staan leuke strips in maar ook andere leuke dingetjes. Het is... Het is super leuk voor mijn dochter dat ze elke week een nieuwe Tina op de mat krijgt. Zo blijft het lezen van de Tina leuk, er staan leuke strips in maar ook andere leuke dingetjes. Het is echt een leuk meidenblad.
Dit jaar gaan we voor het eerst ook naar het tinafestival. Wij hebben er zin in, ons moeder / dochter uitje

Linda de Winter

Als jong meisje was ik zelf al dol op de Tina. Superleuk om te zien dat mijn dochter er nu ook weer van geniet.