Tina.nl

Jennifer Hoemakers

Mijn dochter kan niet wachten elke week, wanneer de nieuwe Tina komt. En 1 In het jaar een Tina weekend een feestje voor het hele gezin

Verhaar

Super leuk om te lezen samen met de vriendinnen of met de zusjes

Joan Ruyters

Dochter rent elke week naar de deurmat en duikt de eerstvolgende 60-90 minuten op de bank, in de vensterbank of op de trampoline waarbij ze helemaal en enkel in haar Tina verdiept is.
Prima...
Prima ervaring zou ik zeggen, omdat deze ervaring overeenkomt met de 10-jarige versie van mijzelf als mijn Tina op de nat lag!!

Femke Blankers

Tina is het hoogtepunt voor onze dochter elke week ! Ze is elke week nieuwsgierig welke “ artiest “ er op de cover staat etc. Onze dochter is 10 en dit is een perfecte leeftijd voor dit leuke blad.... Tina is het hoogtepunt voor onze dochter elke week ! Ze is elke week nieuwsgierig welke “ artiest “ er op de cover staat etc. Onze dochter is 10 en dit is een perfecte leeftijd voor dit leuke blad.
Onze dochter is ook erg zuinig op haar Tina s dus soms is ze verdrietig als de Tina nat of gescheurd in de bus is gekomen maar door een hele fijne klantenservice wordt dit altijd goed opgelost!

Jessica

Leuk Tijdschrift voor jonge meiden. Mijn dochter van 8 kijkt er elke week naar uit.

Corlieke Groen

Hartstikke leuk tijdschrift

Mayke

Leuk blad, veel verschillende strips. Ook de quiz en de mode is leuk.

Manuela Schenker-Lachman

Ik was zelf lid van de Tina ongeveer 40 jaar geleden en ik ben blij te zien dat mijn dochter net zoveel van de verhalen geniet als dat ik toen deed. Ook al zien de stripfiguren er nu heel anders uit... Ik was zelf lid van de Tina ongeveer 40 jaar geleden en ik ben blij te zien dat mijn dochter net zoveel van de verhalen geniet als dat ik toen deed. Ook al zien de stripfiguren er nu heel anders uit dan vroeger (in mijn beleving minder leuk)mijn dochter gaat er helemaal in op

Susanne Maat

Heel leuk iedere week werven verassing om te lezen