Tina.nl

Joriny

Ik vind Tina tijdschrift geweldig ik lees het elke avond voor het slapen gaan en het heerlijk om Tina te lezen

Nicoline

Elke week een tijdschrift op de mat, eerst las de oudste dochter ze, nu de jongste, ikzelf kreeg Tina nog van mijn oma

Ria Breunesse

Tina is een eigentijds blad voor jonge meisjes , er staat genoeg in , wat interessant is , ook voor moeders ….. nog steeds blij mee

Ditte

Ik vind de Tina ontzettend leuk om te lezen. Mijn favoriete verhaaltjes zijn die van Roos Vink.

Stephanie

Tina is een geweldig blad voor jonge meiden

Phileine Meijers

Ik vind het ontzettend leuk!

Kim Bultink

Beste lezer,

Beste lezer,

Ik vind de Tina erg leuk om te lezen, er staan ook een boel leuke bakrecepten voor in de vakantie. Ook nog een boel leuke quiz en en mode artikelen. En er zijn ook leuke winacties. Ga zo door, leuke Tina!

Kim

Diaz

Ik hou van Tina elke donderdag krijg ik een nieuwe binnen en die lees ik meteen en in de auto lees ik altijd oude

Lis Visser

Normaal komt het blad ongeschonden binnen maar vrijdag 16 augustus komt het blad zo binnen.
Zonde omdat onze kleindochter ze allemaal bewaard. Ze heeft het zelf nog niet gezien ivm vakantie.
Er zijn foto’s van gemaakt.
Zo jammer

Marissa

Tina is het weekblad dat past bij de belevingswereld van mijn tienersdochter. Er wordt wekelijks naar uitgekeken!