378 Reviews

Mirjam Verbruggen

10/10

Super leuk tijdschrift voor jonge meiden!

Marijke Pasman

7/10

Mijn dochter rent elke donderdag naar de brievenbus voor de nieuwe Tina. Deze leest ze dan in bed uit. Vaak doet ze de quizen samen met haar broertje die hem na haar leest. Ze is nu 11 en gaat dit... Mijn dochter rent elke donderdag naar de brievenbus voor de nieuwe Tina. Deze leest ze dan in bed uit. Vaak doet ze de quizen samen met haar broertje die hem na haar leest. Ze is nu 11 en gaat dit jaar voor het eerst met vriendinnen )ook Tina lezers naar het Tina festival. Ze vindt het spannend maar heeft er ook erg veel zin in!

Mae

10/10

Echt een top tijdschrift, vele leuk strips en quizzen. Vaak zijn er ook leuk posters en shop advies. Echt een top tijdschrift, beleef er veel plezier van

M.

7/10

Wordt hier wekelijks volledig gelezen :-)

Sara Cornelis-Vogelsangs

9/10

Geweldig! Leuk meidenblad, luchtig en vrolijk. Anders dan vroeger. Onze dochter leest het blad elke week helemaal uit!

Justin Visch

9/10

Elke week een blij kind als de Tina weer op de mat valt

Christine

9/10

Mijn dochter van 10 jaar zit wekelijks op haar nieuwe Tina te wachten. Ze vindt de strips het leukst en de prijsvragen. Enige wat jammer is is dat de Tina de laatste tijden niet tijdig op de deurmat... Mijn dochter van 10 jaar zit wekelijks op haar nieuwe Tina te wachten. Ze vindt de strips het leukst en de prijsvragen. Enige wat jammer is is dat de Tina de laatste tijden niet tijdig op de deurmat valt... Eerst kwam het op altijd dinsdag en nu is het vrijdag/zaterdag en soms helemaal niet. Waneer we dit op tina.nl aangeven, krijgen we wel weer snel eentje toegestuurd.

Lana de Keijzer

10/10

Heel goed, onze dochter van 11 is er erg enthousiast over en kijkt er altijd erg naar uit om weer te kunnen lezen. Krijgt ook veel leuke nieuwe en creatieve ideeën!

Audrey

10/10

Mijn dochter is al een hele tijd abonnee en kijkt iedere week uit naar haar nieuwe Tina!! Ze heeft tot nu toe alle nummers bewaard en er zelfs mee op de foto gestaan (en zelfs in jullie blad met een... Mijn dochter is al een hele tijd abonnee en kijkt iedere week uit naar haar nieuwe Tina!! Ze heeft tot nu toe alle nummers bewaard en er zelfs mee op de foto gestaan (en zelfs in jullie blad met een kleine foto).

Loïs IJzelenberg

10/10

Ik vind het een heel erg leuk meiden blad.