Tina.nl

Angelique en Emma-roos

Leuk tijdschrift voor de tiener en moeders

Sarah Zonnebelt

Ze kijkt er iedere week weer naar uit en is enthousiast over wat er op de volgende week pagina staat.Leuke en actuele items voor de tienermeiden en als moeder is het jeugdsentiment🥰

Baukje

Altijd fijn als Tina weer op de deurmat valt! Mijn dochter leest dezelfde dag bijna alle strips en bladert lekker door de artikelen. In het weekend wordt de Tina van voor tot achter nogmaals gelezen... Altijd fijn als Tina weer op de deurmat valt! Mijn dochter leest dezelfde dag bijna alle strips en bladert lekker door de artikelen. In het weekend wordt de Tina van voor tot achter nogmaals gelezen op een trager tempo.

Anita Sikkes

Prima! Leuk tijdschrift!

Layla Hermans

Mijn dochter is nu 3 of 4 jaar lid en word nog steeds zo gelukkig als haar Tina op de mat ligt! Ik ben daardoor super tevreden over de Tina!

Anita

Mijn dochter rent nog steeds na 5 jaar op haar 14e naar de brievenbus om de Tina eruit te halen en vervolgens te verslinden op haar kamer.

De Zeeuw

Mijn dochter vindt het een fantastisch tijdschrift en dan vooral de stripverhalen en quizzen vindt ze erg leuk!!

Isabela Gracioli

Ik heb door TINA bij het TINA FESTIVAL heel veel vriendinnen gemaakt! 🤩 Een paar van hun zijn nu mijn besties 👯‍♀️ allemaal door TINA! 😁😁 Mijn moeder en lezen de TINA tijdschriften elke week... Ik heb door TINA bij het TINA FESTIVAL heel veel vriendinnen gemaakt! 🤩 Een paar van hun zijn nu mijn besties 👯‍♀️ allemaal door TINA! 😁😁 Mijn moeder en lezen de TINA tijdschriften elke week samen dat is heel fijn omdat we allebei heel druk zijn door de dag heen en dat we daardoor weer verbonden voelen is zo vijn.