Tina.nl

Yv

Leuk blad vol leuke afwisselende strips. En actuele nieuwtjes over o.a. mode, leuke spulletjes etcetera.

saar

Ik vind het heel leuk om te lezen

Mila

Tina is een hele leuke tijdschrift met leuke strips van Tina, Noortje, Lotta , Suus en Sas, en mijn favorite is van Lynn. Daarnaast staan er leuke win acties en interviews en nog veel meer andere... Tina is een hele leuke tijdschrift met leuke strips van Tina, Noortje, Lotta , Suus en Sas, en mijn favorite is van Lynn. Daarnaast staan er leuke win acties en interviews en nog veel meer andere leuke dingen van fashion tot andere hebben dingentjes. Echt een top meidenblad.

Richard

Leuk tijdschrift dat mijn dochter (11 jaar) graag leest.

Mariska

Leuk blad, mijn dochter van 10 leest hem van A tot Z. Donderdag (de bezorgdag) is "de leukste dag van de week".

Brewot Blom

Geweldig!

Rob van Tuijl

Hoi Lisa,

Hoi Lisa,

Mijn dochter is ontzettend enthousiast over de Tina en kan elk nummer bijna niet snel genoeg in handen krijgen. Ze geniet enorm van de verhalen, puzzels en spelletjes. Als vader vind ik het prachtig om te zien hoe het blad haar telkens weer inspireert en vermaakt.

Ik zou Tina zeker aanraden aan andere ouders en hun dochters. Het is een geweldig moment van ontspanning voor haar, en het plezier dat ze eruit haalt, is elke keer weer te zien.

Dank jullie wel voor het geweldige werk dat jullie doen!

Rob

Els Veen

Abonnement voor kleindochter. Zij is er erg blij mee!

Floor Vernooij

De Tina heel leuk om te lezen. Ik kijk er iedere week naar uit. Er staan altijd leuke verhaaltjes en rubrieken in.

Stefanie Otten van Dyk

Leuk tijdschrift voor jonge meiden en beginnende pubers. Goed afgestemd op de doelgroep. De interviews, strips en artikelen spreken mijn dochter altijd goed aan. Kleurrijke en sprankelende... Leuk tijdschrift voor jonge meiden en beginnende pubers. Goed afgestemd op de doelgroep. De interviews, strips en artikelen spreken mijn dochter altijd goed aan. Kleurrijke en sprankelende vormgeving en lay out maken het nog steeds een tijdschrift dat meisjes graag lezen.

Reactie Tina.nl:

Bedankt voor je mooie review! Wordt de redactie heel blij van 🤗