Tina.nl

Anneloes Prop

Tina is een super leuk tijdschrift en onze dochter wacht iedere week weer met smart op de nieuwe Tina!

Senne

Ik ben al 4/5 jaar lid en ik vind het fantastisch

Bella James Beekhuis

Ik vind Tina een leuk tijdschrift! Ik houd ervan dat ze ook LHBTIQ+ karakters hebben, blijf zo doorgaan!!

Linda Wildekamp

Prima tijdschrift. Bezorging kan beter. Het hele lhbtq verhaal hoeft niet. Vandaag abonnement opgezegd.

Reactie Tina.nl:

Hoi Linda. We zijn blij te lezen dat het tijdschrift bevalt! Jammer dat de bezorging niet naar wens is. We hebben je een bericht gestuurd. 😊

H

:-(

Reactie Tina.nl:

Hoi! Wat vervelend dat je niet blij wordt van Tina. We hebben je een bericht gestuurd. 🩷🌸

Saranne van Sprundel

Mijn dochter kijkt elke week uit naar de Tina, leuk meidenblad. Maar ik vind het tijdschrift wel erg oppervlakkig, alleen maar strips (misschien zou een kort verhaal een mooie toevoeging zijn?) en... Mijn dochter kijkt elke week uit naar de Tina, leuk meidenblad. Maar ik vind het tijdschrift wel erg oppervlakkig, alleen maar strips (misschien zou een kort verhaal een mooie toevoeging zijn?) en wel een ob-stand op de Tina-dag, maar niks over ongesteldheid in het blad; zou zeker mogen! En meer voorbeelden van inspirerende vrouwen/meiden, niet alleen in de muziek, maar ook sporters of in andere (niet standaard vrouwen) beroepen.

Reactie Tina.nl:

Bedankt voor je review. We zullen dit zeker doorgeven aan de redactie! 🩷

Hilde Wolvers - van Raaij

Mijn dochter vond Tina erg leuk, maar de beloofde vakantieboeken waar ik voor betaald had kwamen nooit aan.

Reactie Tina.nl:

Bedankt voor je review! Er is een mail naar je verzonden! 🩷

Shelly Ramnares

Zelf ontzettend genoten van het Tina magazine in mijn jongere jaren. Nu 20 jaar later lees ik ze samen mijn dochter. Super leuk magazine voor jonge meisjes!

Reactie Tina.nl:

Bedankt voor je review 😀 Fijn dat Tina kan bijdragen aan een mooi moment tussen moeder en dochter 🩷

Imke van de Wouw

Een vrolijk magazine wat naadloos aansluit op de interesses van de doelgroep.

Reactie Tina.nl:

Dank je wel voor je mooie bericht 😊