Tina.nl

Diana Fiddee

Leuk blad

Bedankt 🌸

Lisa & Diana

Tina is een superleuk blad met grappige stripverhalen. Ik kijk er elke week weer naar uit en lees het direct zodra het bezorgd is. En daarna leest mijn moeder het!

Reactie Tina.nl:

Haha! Dank je wel voor je bericht. Stiekem lezen alle moeders de Tina nog mee, net als vroeger .. 😉

Jessica

Leuk afwisselend blad met thema’s van nu voor meiden vanaf 8 jaar.

Ilse Schotten

Mijn dochter kijkt iedere week uit naar de nieuwe Tina! Zo leuk om te zien, want ik herken mezelf hierin van vroeger. Ik was ook altijd super benieuwd hoe de verhalen verder gingen en wat Noortje (... Mijn dochter kijkt iedere week uit naar de nieuwe Tina! Zo leuk om te zien, want ik herken mezelf hierin van vroeger. Ik was ook altijd super benieuwd hoe de verhalen verder gingen en wat Noortje ( roodharig meisje die de gekste dingen meemaakte en op de achterkant stond) nu weer ging beleven….
Het is een hip en leuk blad voor jonge meiden!

Bruinsma

Geweldig belangrijk voor de ontwikkeling van een jong meisje

Miranda

Leuk meidenblad!

Evy Coumans

Hoi, We hebben nu bijna een jaartje Tina in huis. Mijn lieve stiefdochter komt op donderdag bij ons en weet dat Tina voor haar in de brievenbus ligt. Ze leest Tina in een ruk uit en op de vraag of... Hoi, We hebben nu bijna een jaartje Tina in huis. Mijn lieve stiefdochter komt op donderdag bij ons en weet dat Tina voor haar in de brievenbus ligt. Ze leest Tina in een ruk uit en op de vraag of we het abonnement moeten verlengen , krijg ik volmondig "ja!" Dus...zij is er heeel blij mee en ik als stiefmama uiteraard ook. 😊

Fidan Ekici

Het is een leuk blad en leest fijn!

jessica Kiewiet

Mijn dochter kijkt elke week uit naar het moment dat Tina in de brievenbus ligt! Eerst kijkt ze wie er op de cover staat! Doet de de quiz en leest hem van voor naar achter!