Tina.nl

Diana collijn

Fijn blad mooi te lezen

Zoë Messori

Serene and joyful moment for my girl Zoe, something to look forward every week.

C Lukassen

Mijn dochter kijkt elke week weer uit naar het moment dat de Tina op de deurmat valt. We lezen het samen of ze ligt lekker op haar bed zelf te lezen. Niet alleen de strips, maar ook de puzzels,... Mijn dochter kijkt elke week weer uit naar het moment dat de Tina op de deurmat valt. We lezen het samen of ze ligt lekker op haar bed zelf te lezen. Niet alleen de strips, maar ook de puzzels, horoscoop en interviews worden hier in huis uitgebreid besproken. Regelmatig pakt onze dochter een oude Tina uit haar kast om het nog een keer te lezen. Een leuk, vrolijk weekblad voor creatieve meiden.

Nell oma van Floor

Kleindochter kado gedaan met sinterklaas ze wacht elke week dat hij weer in de brievenbus valt. Een echt meiden/ tiener blad

Papa van Lilly

Onze dochter kreeg een Tina abonnement van de Sint vorig jaar op haar 8e en begon ineens interesse te krijgen in lezen!

Boeken had ze in overvloed, maar lezen daar had ze weinig trek in....

Boeken had ze in overvloed, maar lezen daar had ze weinig trek in. Tegenwoordig wilt ze op donderdag alleen nog thuis afspreken met vriendinnetjes en meteen vanuit school naar huis. Want dan ligt de Tina op de mat. En om de week naar de bieb om stripboeken te lenen die ze ook in de Tina leest. Het is aanstekelijk.

Onlangs ook naar Tina festival geweest. Wat een feest! Ze heeft er dagen ronduit over gepraat.

Aanrader!

J.

Mijn dochter leest de Tina net zo graag als dat ik vroeger deed! Zo leuk om te zien. Tina is helemaal van deze tijd en zelfs met de oude vertrouwde Noortje!

Lies

Super goed,
Ik las als kind al de Tina en dan vooral Noortje, nu lees ik samen met mijn dochter de Tina, zoeken we leuke kleding uit, en lees ik vooral Noortje

Sophia Rozema

Mijn dochter kijkt elke week weer uit naar de Tina en is daarna niet meer aanspreekbaar hihih want dan zit ze in een lekker hoekje van de bank de Tina in 1 adem uit te lezen

Daphne

Wij zijn onwijs tevreden met de Tina!
Wij zijn onwijs tevreden met de Tina!
Ik heb dit abonnement afgesloten voor mijn bonusdochter (12 jaar) en elke week kijkt ze weer uit naar de vrijdag als hij op de mat ligt. Ik vind de inhoud van het blad erg divers en passend voor elke tiener. Kortom super!

Reactie Tina.nl:

Hartstikke bedankt voor je mooie woorden! Worden we heel blij van 😉🩷