Timo van Ling

Goede ervaring. Bestelling de volgende dag al in huis

Carel Kruese

Goede ervaring. Vriendelijk aan de telefoon. Levering volgens afspraak. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Christophe

Doet wat het moet doen

Karel Debaere

Ik heb u gisteren volgende mail verstuurd. Graag snel antwoord, ik kan niet meer printen

Beste,

Mijn bestelling 100090653 is gisteren aangekomen.

Ik heb de...

Beste,

Mijn bestelling 100090653 is gisteren aangekomen.

Ik heb de zwarte inkt vervangen (alleen deze was op). Tot mijn verwondering werkte die niet, of toch slechts heel gedeeltelijk. Ik stuur u in bijlage een scan van het meest duidelijk geprinte blad, de andere waren nog slechter. Ik heb toen de sproeikoppen gereinigd maar ook dat hielp niet (eigenlijk logisch want de printer werkte tot voor de vervanging werkt de printer probleemloos). Ik heb toen het tweede pakketje zwarte inkt geïnstalleerd, maar dat gaf hetzelfde resultaat. De kleuren heb ik niet geprobeerd, omdat die nog niet aan vervanging toe zijn.
Bij nazicht blijkt de bestelling juist, met de juiste referentie.

Mag ik u vragen een nieuw multipack op te sturen? Ik hoop dat het deze keer wel zal werken.

Van harte bedankt
Karel

DUCS2.be

Tot ze mijn account kwijtraakten was ik heel tevreden!!! Hierdoor ben ik al mijn vorige bestellingen kwijt, ik zelfs geen nieuw paswoord meer aanmaken. Contact opgenomen via whatsapp... ook daar... Tot ze mijn account kwijtraakten was ik heel tevreden!!! Hierdoor ben ik al mijn vorige bestellingen kwijt, ik zelfs geen nieuw paswoord meer aanmaken. Contact opgenomen via whatsapp... ook daar liet het antwoord jammergenoeg op zich wachten. Ze stuurden mij een nieuwe mogelijkheid om wachtwoord aan te maken. Deze heb ik nooit in mijn mailbox gekregen... Ik heb dus opnieuw moeten registreren. Heel tevreden over hun inktpatronen en services daaromtrent. Minder tevreden over de opvolging van een klant waar ze gegevens over kwijtraakten. Ik heb dit eigenlijk zelf moeten oplossen. Veel andere klanten zouden al snel elders gegaan zijn.

Lodewijk van Hagen

Ik heb gekregen wat ik gevraagd heb. En alles de volgende dag.

Rik Vandekerckhove

Vlugge en correcte levering

Bas

Prima service en lage prijs

R

Snelle levering en goede toner.