Gerda Van Bavel

Snelle en correcte levering en overzichtelijke website

BOSTELAAR RITA

Makkelijke site om te bestellen en supersnel geleverd!

John

Prima en duidelijke webshop.

Firlefijn willy

Corect

privé

Besteld na 17.00 dus 36 uur levertijd, snelle levering, eigen merk goeie kwaliteit, goeie prijs.

Van hoey

Zeer slechte levering
pakket is afgezet tijdens een stortbui aan de deur.
Gelukkig hebben we dit tijdig kunnen wegnemen.

Reactie Totaalinkt Shop:

Zoals gecommuniceerd met de klant hebben we dit aan PostNL doorgegeven.
Zoals gecommuniceerd met de klant hebben we dit aan PostNL doorgegeven.
Uiteraard zijn wij ook niet tevreden met hoe PostNL de levering heeft laten plaatsvinden en zullen we er alles aan proberen te doen om dit smalle met PostNL in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.

Fred Goedhart

Teleurstellend, heb vorig jaar een toner voor mijn Canonprinter gekocht bij Totaalinkt van € 35,- .
Deze was nog ongeopend, daar mijn oude printer overleden was kon ik deze toner niet meer gebruiken.
Heb nieuwe toner besteld bij Totaalinkt voor mijn nieuwe Brotherprinter, maar men weigerde de oude ongeopende toner terugtrekken nemen.
De bestelling was € 32,00 hierbij moest ik extra € 4,95 betalen, daar het orderbedrag beneden de € 35, - was.
1. Helaas geen terugname van mijn eerder gekochte ongeopende toner .
2. Extra bestelkosten betalen bij nieuwe bestelling.
Resumerend weinig klantgericht en totaal geen coulance.
Gaat voortaan naar de concurrent voor echte service

Reactie Totaalinkt Shop:

Klant heeft bij ons een toner besteld in het eerste kwartaal 2019. Garantie vervalt hiermee en kunnen we na bijna 2 jaar helaas niet meer terughalen voor restitutie.
Daarna heeft klant een toner...
Daarna heeft klant een toner besteld wat onder het bedrag van €35,- kwam voor gratis verzenden via de website.
We betreuren dat klant daardoor een negatieve beoordeling achterlaat.
Indien klant recht had op restitutie of korting, dan hadden we dat zeker gegeven.
Dat wij hebben geweigerd om de toner terug te nemen is alleen maar volgens de garantievoorwaarden.

Jan van Ooijen

Helemaal Toppie ! (zoals een goede webshop hoort te werken.)

The WeightKitchen

Altijd prima kwaliteit en levering.