Bruin

Snel en correct

Ahmed

Goede service, er zat een stripje in de de zwart toner. Na het melden van deze foutje kreeg ik na twee dagen gelijk een nieuwe zwart toner. De medewerkers waren zeer vriendelijk e; behulpzaam.... Goede service, er zat een stripje in de de zwart toner. Na het melden van deze foutje kreeg ik na twee dagen gelijk een nieuwe zwart toner. De medewerkers waren zeer vriendelijk e; behulpzaam. Prima bedrijf

Verwiel

Prima, snelle levering, goede toner voor mijn printer!

J.M. Korse

Totaalinkt heeft een overzichtelijke website waarbij het gemakkelijk is om het gewenste artikel te vinden met prijzen welke zeer concurerend zijn.
De levering geschied snel en volgens info op...
De levering geschied snel en volgens info op de website.
Het is wel erg slordig dat er met de levering van de bestelling kortingsbonnen worden meegeleverd welke niet meer geldig zijn.

A. Blokker

Goede service en snelle levering ondanks de coronacrisis.

Plomp

Goede en snelle levering. Kwaliteit ook goed en geen problemen met evt chips in de cartridge,s. De verzendkosten laat te wensen over gezien ik die persoonlijk genoot vind. 3 cartridge,s in een... Goede en snelle levering. Kwaliteit ook goed en geen problemen met evt chips in de cartridge,s. De verzendkosten laat te wensen over gezien ik die persoonlijk genoot vind. 3 cartridge,s in een doosje wat niet door de brievenbus kan, had ook in een envelop gekunt.

BB

Betrouwbare organisatie alsook snellle levering.

Administratiekantoor Reginant BV

Tot nu toe prima