Willem Kriellaars

Ervaringen zijn positief. Gericht en makkelijk kun je datgene vinden wat je nodig hebt. Dat is een verademing in een markt waar een grote diversiteit is aan apparatuur en noodzakelijke supplies.... Ervaringen zijn positief. Gericht en makkelijk kun je datgene vinden wat je nodig hebt. Dat is een verademing in een markt waar een grote diversiteit is aan apparatuur en noodzakelijke supplies. Verder worden alle afspraken 100% nagekomen en ontstaan tijdens en na de bestelling geen enkele twijfel.

Casares BV

Totaalinkt heeft een breed aanbod van cartridges waarvan netjes wordt aangegeven voor welke printers ze bruikbaar zijn.
Ik heb een eigen merk vervanging voor een Dell cartridge gekocht: De...
Ik heb een eigen merk vervanging voor een Dell cartridge gekocht: De werking is 100%. en veel voordeliger dan origineel.

Anton van_Dijk

Positieve ervaring. Ik bestel hier al jaren toner voor mijn beide printers. Prima producten voor een prima prijs. Ik heb ook wel eens een beroep moeten doen op hun service en dat werd naar volle... Positieve ervaring. Ik bestel hier al jaren toner voor mijn beide printers. Prima producten voor een prima prijs. Ik heb ook wel eens een beroep moeten doen op hun service en dat werd naar volle tevredenheid afgehandeld. Top!

Gps Bezuijen

Perfect geregeld!!

JanD

Ik heb mijn cartridges (huismerk) al meerdere malen bij Totaalinkt besteld, ze zijn snel in huis (gratis per pakketpost) en functioneren prima. En dat tegen scherpe prijzen.

Albert

Goede goedkope cartridges voor Canon printer

Snelle service

Maria