Andere Stavinga

Geachte totaalinkt, ik koop al jaren met volle tervredenheid mijn inktcardritges voor 2 printers bij u altijd snel geleverd zonder verzendkosten omdat ik altijd voor ruim een maand mijn besteding... Geachte totaalinkt, ik koop al jaren met volle tervredenheid mijn inktcardritges voor 2 printers bij u altijd snel geleverd zonder verzendkosten omdat ik altijd voor ruim een maand mijn besteding boven een bedrag van €24,95 lag. Tot mijn grote schrik was om voor gratis verzending in aanmerking te komen het bedrag met maar liefst €10,05 tot €35,- verhoogd met gevolg dat ik bij mijn laatste bestelling van €34,95 €0,5 cent te kort kwam om voor gratis verzending in aanmerking te komen. En ik het volgende bericht kreeg, Gratis verzenden vanaf € 35,00
Voeg nog € 0,05 toe aan uw winkelwagen voor gratis verzending. Toen ik hierover belde met u en vroeg wat voor €0,5 bij jullie kon kopen werd ik bijna uitgelachen en moest ik gewoon voor mijn bestelling €4,70 verzendkosten betalen, van armoe heb ik maar een extra inktcardritge van €7,95 bij besteld, maar door deze handels wijze zijn jullie niet meer de goedkoopste en overweeg ik voortaan elders mijn inktcardritges te gaan kopen.

F Bos

Ruime sortering , en leuke aanbiedingen

Kuiphof

Leveranties zijn altijd prima
Tijdens de vakantie duurde de levering veel te lang

M de Vries

Goede en snelle kevering

Peter

Website is goed en gebruiksvriendelijk

Dekker fresh foods

Weer snel de juiste toner voor een scherpe prijs.

MtH

Duidelijke website, snelle levering

Heimen

Zondag besteld dinsdagmiddag in huis