bouw technisch buro

Erg snel geleverd .?)

Marianne

Wederom huismerk besteld van ink cartridges voor Canon Airprinter. Zeer goed product en aan te bevelen. Snel geleverd en volgende dag al in huis!

Arnold HERMAN

Snelle service en aflevering van het gevraagde product.
Tracing van het pakje duidelijk.

Roger de Groot

Beste mensen, ik schrijf dit omdat het mijn ervaring en mening is niet omdat het moet. Ik bestel al meerdere jaren bij dit super bedrijf want dat is het. Voor super weinig geld en super service en... Beste mensen, ik schrijf dit omdat het mijn ervaring en mening is niet omdat het moet. Ik bestel al meerdere jaren bij dit super bedrijf want dat is het. Voor super weinig geld en super service en super kwaliteit krijg ik super producten waar ik echt mega superblij van word. Door Totaalinkt.nl kan ik mijn documenten en mijn foto's printen. Het kost echt bijna niks en het werkt altijd. Ik heb verschillende printers gehad en als ik iets bestelde werd ik echt heel blij als het de volgende dag al op een hele super manier geleverd werd. Ik krijg hier heel veel goede zin van. Totaalinkt.nl. Voor mij …...You are the best. Dank je wel. Roger de Groot uit Kerkrade

Kops

Bezorging op de aangegeven datum en duidelijke informatie over het produkt.

E. Kruger

Prima prijs/kwaliteit

Uitgeverij Media-Totaal BV

Aardige helpdeskmedewerkster, prima prijs, snelle levering!!

Hamers

Bij bestelling was iets misgegaan, maar één telefoontje en het was geregeld.