Joep Buijsen

Probleemloze bestelling en levering. Als er staat "op voorraad" betekent blijkbaar ook dat het op voorraad is. Dat heb ik in andere webshop wel eens anders ervaren. Derhalve; compleet tevreden!

The Travel Company 2Go

Snelle service, duidelijke website

Craft Supplies

Snel en voordelig inkt patronen gekocht.

Burovandervooren

Ik kreeg de verkeerde toner opgestuurd maar werd prima en prettig geholpen door de klantenservice.

Roy

Gemakkelijke en snelle online service. Vriendelijk klantenkontakt

Wout

Net als vorige keren goed geleverd.

Arend Scholten

Goedkoop, zelfs nog een kortingscode en snelle levering.

Jan

Ik doe nu al vier jaar op rij zaken met dit bedrijf. De eerste keer dacht ik een verkeerd product ontvangen te hebben. Heel vriendelijk werd net zo lang doorgepraat en gevraagd totdat ik ontdekte... Ik doe nu al vier jaar op rij zaken met dit bedrijf. De eerste keer dacht ik een verkeerd product ontvangen te hebben. Heel vriendelijk werd net zo lang doorgepraat en gevraagd totdat ik ontdekte dat de beschermhoes toch echt verwijderd diende te worden....

Willie van Ingen

Mijn oude printer was kapot gegaan en een nieuwe gekocht. Maar had nog wel 14 cartridges toen ik belde boden ze gelijk aan om die in te nemen en een korting kreeg op nieuw te bestellen inkt .

Johan Andriese

Op de site stonden diverse transportbedrijven, maar blijkbaar wordt alleen met PostNL geleverd.