Damen Wim

Het is vreemd om feedback te vragen als de bestelling nog niet geleverd is! De levering van de order is 2x uitgesteld! Waarschijnlijk kunnen jullie er niets aan doen en ligt de oorzaak bij Post.nl

Marion Kersten munnichs

Goede correcte service

Gerrit van Doorn

Wat een geweldig goede service bij dit bedrijf. Had na enige tijd in gebruik een probleem met een van mijn toner cartridges. Dit gemeld via de E-mail, foto’s toegevoegd die het probleem duidelijk... Wat een geweldig goede service bij dit bedrijf. Had na enige tijd in gebruik een probleem met een van mijn toner cartridges. Dit gemeld via de E-mail, foto’s toegevoegd die het probleem duidelijk moesten maken en dan denk je dat wordt weer touwtrekken. Maar niets is minder waar, binnen afzienbare tijd een reactie terug met als eerste een excuus dat het ietsje langer had geduurd dan wenselijk om te reageren. Dit geeft al het eerste goede gevoel. Verder de vraag om nog wat te testen en op te sturen. Dat gedaan en opnieuw bijna direct een reactie terug dat de cartridge wordt vervangen maar er mogelijk ook nog een andere cartridge een probleem herstelt getest moet worden na vervanging. Tussen de ontvangst van de nieuwe cartridge en het bericht dat deze vervangen zou worden toch nog even een berichtje over wat en hoe ik de veroorzaakte vervuiling moet verwijderen. Na plaatsing opnieuw testgegevens En een bedankje gestuurd. Alles is in orde gekomen. Daarop dan ook weer een leuke reactie met sorry en De vraag om klant te blijven.
Wie doet dit niet met zo’n geweldige ervaring. TOP, TOP en nog eens TOP, ga zo door, dit geeft gevoel een gerespecteerde klant te zijn.

O. Sterk

Beste lezer, lezeres,

Het was weer grandioos!
Beste lezer, lezeres,

Het was weer grandioos!
Na eerst door een vriendelijke en vrolijke jonge stem te zijn begroet, heeft de eigenaresse daarvan rustig de tijd genomen om de niet zo ter zake kundige oude man, door haar aangesproken als Heer Olivier Sterk, uitgebreid en duidelijk te doen weten hoe bestellen bij hun werkte – nadat ik dat had verprutst. En zodoende kreeg ik vanmorgen vliegensvlug exact wat ik wilde hebben, zeg maar hard nodig had.
Goud waard voor Totaalinkt, dunkt me!

Dus heel hartelijk dank voor uw warme reactie op mijn bestelling!
Met een vriendelijke groet uit Friesland,
Olivier Sterk (voel me nu ook een beetje een Bommel).
Dag!

A. Moerdijk

Gemakkelijk te bestellen, vlotte afwerking en super snelle aflevering. Uitstekend!

Henk Degen

Prima bedrijf totaalinkt, ben al een aantal jaren klant.

prive

Iedere keer dezelfde goede service

Sophie

Vlotte afhandeling van bestelling

Cor van den Heuvel

Voor de 2de keer Inkt besteld voor de Canon printer. Ook deze keer weer snel bezorgd!

Th.E.

Top snelle levering van het product , super.