paul

Reactie op email zeer goed en goede hulp

Caroline

Duidelijk site, hele snelle levering. De volgende dag in huis. Ik bleek toch het verkeerde artikel te hebben besteld. Goed én vriendelijk geholpen door de klantenservice. Kortom, zeer tevreden 👍

Cees Rood

Ik ben tevreden over de toners , de 10% korting heb ik weer niet kunnen verzilveren .
Dit doet mij overwegen om ook eens ergens anders te gaan kijken

Reactie Totaalinkt Shop:

Het volgende is met de klant gecommuniceerd:
Geachte heer Rood,
Het volgende is met de klant gecommuniceerd:
Geachte heer Rood,
We hebben van de Feedback company een melding binnen gekregen dat u een minder goede beoordeling heeft achter gelaten.U geeft in de beoordeling aan dat de kortingscode die u heeft gekregen niet heeft kunnen gebruiken.Indien u moeite heeft om de code in te voeren is het mogelijk om ons hierover te bellen voordat u de bestelling afrondt.We kunnen dan met u meekijken waarom de code niet zou werken.Wellicht is er iets anders aan de hand, heeft u de verkeerde code geprobeerd in te voeren of is de code niet meer geldig?
We horen graag of we u hiermee verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
het team van Totaalinkt

Het is altijd goed gehand maar ik heb mijn bestelijn nog niet ontvangen

Reactie Totaalinkt Shop:

Met de klant is gecommuniceerd dat de vervoerder de bestelling een dag nadat hij bericht had gekregen dat deze was verwerkt, heeft geprobeerd af te leveren. Helaas is dit niet mogelijk geweest door... Met de klant is gecommuniceerd dat de vervoerder de bestelling een dag nadat hij bericht had gekregen dat deze was verwerkt, heeft geprobeerd af te leveren. Helaas is dit niet mogelijk geweest door niet thuis te zijn.
Daardoor is het pakket afgeleverd bij een dichtstbijzijnde pakketshop.
Hier kan de klant het pakket binnen een week ophalen.
We houden de levering in de gaten en zullen contact opnemen met de klant als dit na 3 dagen nog niet is gebeurd.
Het team van Totaalinkt.nl

chris schlaman

Prima service.Bellen en typenummer doorgeven.Dezelfde dag zelf ophalen.Goede prijs/kwaliteit

Almere

Soepele snelle levering

Boot

De bestelling en levering zijn prima gegaan, we hebben de toners nog niet gebruikt dus daar kunne we nog geen mening over geven

Correcte en vlotte verkoop