Sjon

Goed product en prima prijs.

Baukje van Hes

Goede service, goede prijs

Whwinkelaar

Gewoon SUPER ze doen wat ze moeten doen en goed

Correcte uitvoering van de bestelling

Ik hed wel op merking ik had Inkt patronen besteld voor mijn. Epson. Maar mijn printer gaf aan dat ze niet oké waren toen heb ik gebeld en uit gelegt wat het probleem was toen zij die jongen... Ik hed wel op merking ik had Inkt patronen besteld voor mijn. Epson. Maar mijn printer gaf aan dat ze niet oké waren toen heb ik gebeld en uit gelegt wat het probleem was toen zij die jongen dame wat ik moest doen en ze zou mij dat toe sturen wat ik moest doen helaas niks ontvangen

Reactie Totaalinkt Shop:

Na aanleiding van de review hebben wij contact gezocht met de klant.
De klant heeft helaas tot op heden niet gereageerd.
Dit vinden we erg jammer gezien wij het probleem wellicht hadden...
Na aanleiding van de review hebben wij contact gezocht met de klant.
De klant heeft helaas tot op heden niet gereageerd.
Dit vinden we erg jammer gezien wij het probleem wellicht hadden kunnen oplossen.
Team Totaalinkt

Bianca Bockkom

Zo blij mee .
Lage prijzen en snelle levering.

Suze Siera

Lage prijzen!
Goede kwaliteit!
En snel geleverd.

Totaal inkt geeft goed inzicht in welke cartrige kan gebruiken. even zonder inkt zitten is niet nodig. Even aanmelden en de volgende dag al de bestelling in huis. Top ben heel tevreden bij... Totaal inkt geeft goed inzicht in welke cartrige kan gebruiken. even zonder inkt zitten is niet nodig. Even aanmelden en de volgende dag al de bestelling in huis. Top ben heel tevreden bij Totaalinkt. Zoek niet verder want beter als Totaalinkt is er biet! succes als je inkt zoekt voor je printer.

Alleen paar keer toner gekocht en een keer papier om onder de bezorgkosten uit te komen