Jeanne Kreuwels

Edward Loef

Goede overzichtelijke webshop met uitstekende zoek functie. Levering binnen 2 werkdagen!!! Super snel dus.

reggy neyndorff

Snelle bezorging en goede prijs

Patric de Nooijer

Slecht, luistert niet naar de Klant

R Erix

Gisteren besteld vandaag in huis.

J van Polen

Net bedrijf

Joke Bosman

Wat de uitlevering betreft perfect.

Wat de uitlevering betreft perfect.

allen post.nl slecht ik ben thuis en dan krijg ik bericht niet thuis aan getroffen en moet het de volgende dag op post.nl ophalen wat het verste van mijn adres is.en ik op dit moment alles moet lopen was ik heel boos.

Jack Geene

Snelle levering .

alje creteer

Kan er nog niets van zeggen, vorige week besteld en betaald en nu 28 febr. nog niets ontvangen, dus over snelheid hoef ik niet te praten/schrijven

Reactie Totaalinkt Shop:

Geachte heer Creteer,
Geachte heer Creteer,
Als het goed is zou u reeds de bestelling moeten hebben ontvangen. Deze had inderdaad 2 dagen vertraging opgelopen ivm een niet geaccepteerde aflever postbus. De zending is daarna direct verwerkt en naar u verzonden.
We willen u vriendelijk verzoeken uw email te controleren. Wij hebben u zojuist opnieuw een link verzonden om via track en trace van PostNL de zending te traceren. Zo te zien kunt u het ophalen bij een pakketpunt omdat er niemand thuis was en dus niet geleverd kon worden.
Met vriendelijke groeten,
Team Totaalinkt